Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 10 listopada 2021

,,Pamiętnik Wisienki. Od pierwszych śniegów do Perseidów"



Dziewczynka miała 4 lata gdy zmarł jej tata. Teraz postanowiła przywołać miłe chwile. Komiks przeplata się z całymi stronami pisanymi ciągiem. Mimo że nie miałam okazji czytać poprzednich tomów nie czułam, żebym coś traciła. Można z powodzeniem skusić się tylko na tę część. Wydana jest ona w dużym formacie ze sztywną oprawą. Pięknie się prezentuje i dodatkowo porusza ważne tematy, co dodatkowo zasługuje na uwagę.  


  Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie trzeba czytać poprzednich tomów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wydany jest ten komiks. Podoba mi się fakt, że ta książka porusza ważne tematy. To bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wydanie. Ciężko mi cokolwiek więcej napisać, bo Twoja recenzja jest moim zdaniem zbyt krótka, żeby zachęcić czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem wcześniejsze tomy "Pamiętnika Wisienki" i zawsze zachwycają mnie ilustracje Jorisa Chamblaina.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem jeszcze przed lekturą, ale bardzo lubię tę serię, więc cieszę się na samą myśl :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. W taki komiks zanurzyłabym się z wielką przyjemnością, będę miała go na uwadze, kiedy odwiedzi mnie moja młoda czytelniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam ,że idealnie książka nadaje się na prezent na Mikołaja czy pod choinkę.. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię komiksy dla młodszych czytelników, myślę, że zachęcają dzieci do samodzielnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy komiks. Sama fabuła brzmi interesująco i być może nawet mojej 11-letniej siostrze by się to spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna oprawa i ilustracje w środku. Myślę, że z przyjemnością po tę książkę sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wydanie na pewno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka jest cudownie wydana, a to przyciąga mój wzrok. Uwielbiam jak książeczki dla dzieci mają ładne grafiki.

    OdpowiedzUsuń