Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 15 listopada 2021

,,Polacy pod tęczową flagą" Anna Konieczyńska

,,Polacy pod tęczową flagą"

Anna Konieczyńska porusza ważny temat par jednopłciowych, ale także transseksualnych, które postanowiły zmienić swoją płeć.

Książka została podzielona na wiele rozdziałów. Bohaterami są np. dwie kobiety, które zdecydowały się na zapłodnienie i wspólnie wychowują córeczkę. Znajomi, sąsiedzi są do nich nastawieni pozytywnie. W pozycji znajdziemy jednak też przykłady napiętnowania, osoby ze wsi uciekają do miast, bo sądzą, że tam będzie lepiej. Nie zabrakło także osób, które postanowiły zmienić swoją płeć, w tym dziecka. 

Publikacja dodatkowo pokazuje problem z jakim muszą mierzyć się pary jednopłciowe. Śluby brane za granicami kraju, niemożność zrealizowania tego w Polsce. Podobnie jest z osobami, które chcą spotykać się z osobami tej samej płci. Nie zawsze są one dobrze przyjmowane. Autorka w książce podaje sporo przykładów, które ukazują, jak ciężko jest żyć takim osobom.

W nawiązaniu do tęczowej flagi w wydaniu nie brakuje także tęczowych cytatów, kolorowych zapowiedzi kolejnych bohaterów. Jest to książka ważna dla tych, którzy są w takich parach, chcą być, ale także dla tych, którzy nie są obojętni. 

,,Polacy pod tęczową flagą" Anny Konieczyńskiej to ważna pozycja, z którą warto się zapoznać.

 Moja ocena: 5/6        

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

13 komentarzy:

  1. Myślę,że to może być bardzo dobra książka. Uważam, że dyskryminacja to coś bardzo złego i niedobrego i każdy powinien zająć się swoimi sprawami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno warto przeczytać tę książkę. Już czeka na mojej półce na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematyka tęczowych par i rodzin mnie ciekawi, nie jestem ich przeciwnikiem, toleruje i szanuję takie osoby

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa i zdecydowanie nadal aktualna książka. Myślę, że sporo osób powinno ją przeczytać, Może zmienią wtedy swoje nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście jestem bardzo otwarta na taką tematykę. Jednak książek z tego gatunku nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. to pewnie jest bardzo ważna książka, choć domyślam się, że trudna i pewnie niektórych będzie odrzucać... dopiszę do swojej listy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tę książkę w zapowiedziach, ale jakoś szczególnie mnie nie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takze nie przeczytam tej pozycji. Sądzę że na pewno znajdzie się miłośnik takiej o to książki. Ale to nie jestem ja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że taka publikacja jest niezwykle potrzebna, co więcej ciekawa. Nie ma takiego dzieła, które przybliżałoby wszystkim transseksualność, a wiadomo, że najbardziej boimy się tego, co nieznane.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem obojętna temu tematowi, uważam że każdy ma prawo do miłości, ale nadawanie tęczy takiej intensywności emocjonalnej bardzo mnie drażni

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, czy to dobra pozycja, ale wiem na bank, że potrzebna. Nie wiem czemu demonizowane są osoby jednopłciowe jako związki lub zmiana płci, skoro wiadomo, że z preferencjami się człowiek rodzi, a nie je wybiera.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym ją przeczytać. Ogólnie myślę, że warto sięgać po takie książki. Jestem bardzo tolerancyjna i chciałabym, aby większość miała takie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że to bardzo ważna publikacja.

    OdpowiedzUsuń