Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 15 listopada 2021

,,Bóg. Ludzka historia religii" Reza Aslan

,,Bóg. Ludzka historia religii"


Reza Aslan to autor, który postanowił napisać książkę, w której nie brakuje dużej ilości przypisów i szerokiej bibliografii.

Publikacja została wydana w większym wydaniu w sztywnej oprawie. Jej szata graficzna nie jest przesadna i to w pełni pasuje do tej pozycji. Myślę, że nie jest to książka dla każdego i jednocześnie podczas każdego kolejnego jej czytania można trafić na coś innego. Jest o Adamie i Ewie, łowiectwie, zbieractwie, Mezopotamii. Autor porusza dość szeroki przekrój tematów

Podoba mi się to, że książka jest obszerna. Tak naprawdę tylko połowa jest głównej treści. Dalsza część wydania nie jest jednak pustym zapychaczem, a przypisami do poszczególnych rozdziałów.  Takie rozwiązanie na pewno zadowoli tych, którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej o poszczególnych zagadnieniach. 

,,Bóg. Ludzka historia religii" Rezy Aslana to pozycja w której co jakiś czas pojawia się także czarno-biała ilustracja z opisem, całość jest przystępnie napisana i podczas kolejnych czytań na pewno można w niej odkryć coś nowego. 

 Moja ocena: 5/6      

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

15 komentarzy:

  1. O nie. Zdecydowanie o Bogu i historii Religi czytać nie zamierzam. Ten temat mnie bardzo irytuje, przez to co się dzieje na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To dosyć nowa pozycja, więc nie ma w sieci zbyt wielu czytelniczych recenzji. Znając inne prace tego autora wiem, ze to też może być ciekawa lektura. Niestety z tej "recenzji" nie dowiedziałam się niczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowada. Nie mówię nie tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest propozycja, która do mnie przemawia. Myślę, że temat wiary i religii zostaje obracany i zmieniany jak się komu podoba, coraz mniej w tym wszystkim pierwotnego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla osób, które wychowały się w wierze katolickiej i nadal w niej są, to bardzo ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ktoś czuje potrzebę aby taką lektura się zająć to nie mam nic przeciwko. Ja jednak nie wybieram takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. To taki typ literatury, po które ciężko mi sięgnać przy dzieciach. nie umiem się na nich skupić odpowiednio.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie nie jest to dobra propozycja. Z pewnością książka znajdzie i tak swoich fanów

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle że raczej nie będę sięgac po takie książki. Ale na pewno znajdzie się ktoś kto to zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że w książce jest dużo przypisów. Widać, że autor czerpał inspirację ze źródeł naukowych, co stawia tę pozycję bardzo wysoko. Może kiedyś z ciekawości przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie skusiłabym się na tę książkę, unikam takich tematów, bo po prostu mnie nudzą

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszukam obszerniejszej jeszcze recenzji, bo lubię dobrze wiedzieć za co się biorę, ale już ta krótka mnie zaciekawiła. Szczególnie, że aż tyle przypisów ma ta książka! To musi być coś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie należę do osób wierzących, więc ta książka zupełnie do mnie nie trafia. Myślę, że dla kogoś kto wierzy, będzie ciekawą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń