Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 16 listopada 2021

,,Ostatnia nadzieja" Marzena Rogalska

 ,,Ostatnia nadzieja"


Od kilku miesięcy zapoznaję się z serią Marzeny Rogalskiej. Teraz przyszedł czas na zakończenie trylogii, choć kto wie, czy nie powstanie kolejny tom.

Karla straciła ukochanego, nie wiedziała co działo się z jej ojcem. Poszukiwania nie przynosiły rezultatów. Jej przyjaciółka wyszła za mąż za jej przyjaciela. Karla postanowiła zatrudnić się w szpitalu jako pielęgniarka. Cały czas utrzymywała bliski kontakt z Dorothy, która przeczuwała, że już niebawem w jej życiu może zajść istotna zmiana. 

Dzięki temu, że między poszczególnymi tomami jest tylko kilka miesięcy przerwy bez przeszkód można zapoznawać się z tą serią bez uszczerbku dla treści. Nie jest to na tyle długi okres by zapomnieć co działo się w poprzednim tomie. W tym z kolej dzieje się bardzo dużo, w tym poszukiwania doktora, która przez długi czas nie dawały rezultatów.

Podobało mi się stworzenie takiego portretu Karli. Dziewczyna jest zaangażowana, wie, czego chce od życia, nie boi się niebezpieczeństw, dąży do celu. Otwarte zakończenie może sugerować, że postanie kolejny tom, jednak nie wiem jak dalej potoczą się losy tej serii. Sporo jeszcze można dopisać.

,,Ostatnia nadzieja" Marzeny Rogalskiej to trzeci tom serii, który wywarł na mnie spore wrażenie. Cała seria jest niebanalna i polecam ją Waszej uwadze.

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

13 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo chciałam przeczytać którąś z jej książek jednak do tej pory tego nie zrobiłam. Nie wiem od czego zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pióro autorki. Jest takie lekkie i trafiające do serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam wcześniej że ta dziennikarka pisze książki. Mnie jednak nie przekonuje do zapoznania się z jej literaturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam bardzo podobne odczucia, chociaż patrząc po recenzji można się miło zaskoczyć

      Usuń
  4. nie słyszałam o tej serii, ale skoro tak zachwalasz to może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, ze jest to literatura obyczajowa. Nie wiem czy mam ochotę na ten gatunek akurat teraz. Wolę obyczajówki czytać latem, kiedy jestem mniej zmęczona marazmem i pogodą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czytałam książek Marzeny Rogalskiej, a lubię ją jako osobę i myślę, że powinnam skusić się na jej propozycje literatury

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam książek Marzeny Rogalskiej. Ale może warto się im przyjrzeć bliżej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś tej osoby nie lubię. A więc raczej nie sięgnę po nią. Nigdy nie wzbudzala we mnie sympatii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jej książki w domu, ale jeszcze nie miałam okazji czytać! Musze w koncu nadrobic

    OdpowiedzUsuń
  10. Autorkę znam doskonale, ale nie znam jej twórczości. Podejrzewam, że się to nie zmieni, bo po taki gatunek zupełnie nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię dziennikarską działalność pani Marzeny Rogalskiej, ale jeszcze nie czytałam żadnej jej książki. Może to w końcu się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skuszę się na całą serię.

    OdpowiedzUsuń