Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 30 listopada 2021

,,Nowy początek. Lwowska odyseja" Magdalena Kawka

,,Nowy początek. Lwowska odyseja"

Lwowska odyseja to w tym momencie już 3-tomowa seria, przedstawiająca losy rodziny Lindnerów - Marianny, Gustawa oraz ich trójki dzieci. Pierwszy i drugi tom to opisy przeżyć lwowskich przed i w czasie wojny, natomiast ,,Nowy początek" to już czas po zakończeniu walk i akcji przesiedleńczej. Rodzina znana z twórczości Magdaleny Kawki decyduje się na zachód Polski i Gryfino.

Los mocno doświadczył rodzinę Lindnerów w czasie wojny, jednak trafiali na życzliwych ludzi. I to zarówno, gdy okupantem byli Rosjanie, jak i naziści. Nie inaczej jest w nowym miejscu zamieszkania. Dotarli tutaj, ponieważ ich syn Jakub z Lutką twierdzili, że we Lwowie nie jest bezpiecznie i nigdy nie będą tam tak naprawdę u siebie. Ten tom jest stosunkowo mało objętościowy w porównaniu z poprzednimi, jednak nie brak tutaj nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Bliskie lata powojenne przeplatają się z retrospekcjami jednego z bohaterów, który miał duży wpływ na fabułę, a także na losy Lilki. Zakończenie sugeruje, że powstanie kolejna część i bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ zdążyłam już wsiąknąć w lwowski świat i bardzo by mi go brakowało.

,,Nowy początek. Lwowska odyseja" to fascynująca nieśpieszna historia dla fanów twórczości Magdaleny Kawski oraz jej lwowskiej sagi. Nie sposób nie zauważyć, że niezwykle zapada w pamieć. Ja osobiście mogłabym wrócić do bohaterów choćby zaraz.

   Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

10 komentarzy:

  1. Wow jestem zainteresowana. Lubię tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za super inspirację książkową! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę wysoką ocenę, a czytałam już niezbyt pochlebne recenzje tego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty ale zaciekawiłaś mnie bardzo recenzją monika flok

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo serii ostatnio wychodzi, ale ja omijam je szerokim łukiem, bo i tak mam aktualnie sporo do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej autorki,chociaż ppis brzmi ciekawie. Dawniej dość często sięgałam po takie wielotomowe sagi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło spędziłam czas z tą sagą i czekam na kolejny tom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem mam chęć na tego typu przygody czytelnicze, może nie na serie, ale na pojedyncze tomy. Będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mieszkam na tych terenach i sporo tu osób właśnie ze Lwowa, które tu przyszły pieszo! Lubię te ich opowieści, dlatego z chęcią przeczytam i trylogię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem historii ze Lwowa. Chyba prędko się tam nie wybiorę. Przy okazji poszukam ksiązki.

    OdpowiedzUsuń