Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 listopada 2021

,,Norwegia oczami łowców zórz" Katarzyna Ogińska-Siedlak, Robert Musioł

 ,,Norwegia oczami łowców zórz"


Norwegia cały czas zostaje dla mnie nieodkryta. Mogę poczytać książkę o tym terenie, a dokładnie o zorzach polarnych. Jest to głównym tematem tego wydania, jednak nie brakuje też historii Norwegii, opisu reniferów i polowania na nie, podobnie z niedźwiedziami polarnymi. Są także informacje praktyczne o tym jak należy przygotować się do wyjazdu, że warto wyjechać na co najmniej trzy dni by zobaczyć zorzę polarną. Wyjazd na jeden dzień nie gwarantuje tego, że trafimy na zorzę, która jest zależna od warunków atmosferycznych. Pozycja jest bardzo starannie wydana i zawiera sporo zdjęć. Bardzo polecam tym, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o Norwegii i zorzy polarnej. 

Moja ocena: 5.5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

7 komentarzy:

  1. Na pewno warto dowiedzieć się czegoś wiecej o Norwegii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już same zdjęcia zachęcają mnie do lektury. Myślę, że będzie idealna dla mnie na prezent. Szepnę Mikołajowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo zaciekawiona tą książką, chociaż w sumie to bardziej zdjęciami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być świetna książka. Kolejny raz odczuwam niedosyt po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana pięknem zórz polarnych i w ogóle cudownością krajów skandynawskich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się naprawdę interesująca uczta czytelnicza dlatego myślę, że dam szansę tej książce w niedalekiej przyszłości 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobało to wydanie.

    OdpowiedzUsuń