Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 listopada 2021

,,Mimo twoich kłamstw" Agata Przybyłek



Kinga, matka dwójki chłopców, pracowała w biurze detektywistycznym ojca. Kobieta zaczęła jednak podejrzewać, że jej mąż lekarz może ją zdradzać. Dlaczego? Znalazła w jego spodniach karteczkę z adresem. Nie spytała go o to kto tam mieszka tylko zaczęła snuć swoje domysły. Już ten moment był dla mnie niejasny, a dalej nie było lepiej. Autorka opisuje zdradę na poważnie, jednak zachowanie bohaterów jest bardzo nielogiczne. Wiem jednak, że są osoby, którym ta seria się podoba. Ten tom skupia się na relacji Kingi z mężem.

Moja ocena: 3/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

6 komentarzy:

  1. Na razie nie mam tej książki w swoich planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt wiele jest dobrych książek, by tracić go na przeciętną lekturę. Odpuszczę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się okładka, ale po Twojej recenzji na pewno nie sięgnę po tę książkę (ani serię)

    OdpowiedzUsuń
  4. od czasu do czasu wracam do książek Agaty Przybyłek, ale kilku ostatnich nie czytałam niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę się przekonać do stylu pisania Agaty. Jednak wypożyczyłam jej najnowszą świąteczną i dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi z kolei ta książka bardzo się podobała.

    OdpowiedzUsuń