Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 18 listopada 2021

,,Fałszywy świadek" Karin Slaughter

 ,,Fałszywy świadek"


Przed laty wydarzyło się coś co miało wpływ na teraźniejszość bohaterki. Jedna z sióstr zajmowała się dzieckiem, gdy jego ojciec doszedł do wniosku, że widziała coś niepokojącego. Ktoś musiał zginąć - opiekun chłopca lub nastolatka. Okazało się, że po latach ktoś więcej wiedział o tym co się wydarzyło i zrobił się kłopot. Czy uda się uciec przed prawdą? Książka wciągnęła mnie już od samego początku, przeplatanie przeszłości z teraźniejszością zawsze dobrze się sprawdza. Do tego dochodzi ciekawy pomysł na fabułę, zaskakujące zwroty akcji i 500 stron lektury mija niepostrzeżenie.

Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

8 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie. Lubię tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. aż przykro, że tak krótka jest ta recenzja! :)
    ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy to mnie wogóle nie zainteresowała fabuła tej ksiązki. Także okładka jakoś mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie ta historią, także może uda mi się skusić w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli fabuła jest ciekawa, to mam jeszcze nadzieję, że i bohaterowie - bo wtedy mam dużą ochotę czytać taką literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka mnie zaintrygowała ale to chyba nie jest pozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że to idealna propozycja dla mnie na długie i jesienne wieczory ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tą pozycją!

    OdpowiedzUsuń