Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 12 listopada 2021

,,DC Powieść graficzna 13 +. Śladami Batgirl"

 ,,DC Powieść graficzna 13 +. Śladami Batgirl"


Po raz kolejny miałam okazję zapoznać się z powieścią graficzną. Tym razem główną bohaterką jest dziewczyna, która nie bardzo umiała pisać ani czytać. Specjalizowała się za to w zabijaniu i odczytywaniu mowy ciała. Gdy pewnego razu sprzeciwiła się ojcu i nie zabiła pewnego mężczyzny wiedziała, że nie ma dla niej powrotu. Postanowiła zmienić swoje życie. Powieść graficzna ma bardzo dużo ilustracji i mało tekstu, jednak nie przeszkadza to w odbiorze całej historii. Bardzo podobało mi się przesłanie tej opowieści, które opowiada o tym, że mimo swojej przeszłości każdy z nas jest w stanie wpłynąć na teraźniejszość. 


Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

11 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zajrzeć do jakiejś powieści graficznej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna okładka. Dla samej okładki bym ją wzięła. Ciekawa jestem czy by mi się spodobała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem to zupełnie nie dla mnie. Nie lubię Batmana i w ogóle nie przepadam za komiksami, więc odpadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie jest to propozycja dla mnie. Nie lubię komiksów. Ale z pewnością znajdą sie wielbiciele tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tę serię, na razie sama po nią sięgam, ale wchodzi faza na avengersów, także to tylko kwestia czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłośnicy powieści graficznych chętnie chwycą za ten tytuł, zapowiada się ciekawa przygoda czytelnicza. Przede mną też opowieść graficzna, ale z gatunkowych popularnonaukowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny komiks. Bardzo rzadko czytam takie książki ale może a moją córka sięgniemy po nią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię DC dla młodzieży, powiedziałabym nawet, że jest lepsze od wielu dorosłych tytułów z uniwersum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra bardzo lubi komiksy, a te z z superbohaterami z serii DC szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie skuszę się na tę powieść graficzną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej to nie dla mnie. Jednak jeszcze nie widziałam nigdy powieści graficznej. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń