Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 12 listopada 2021

,,Historia współczesnej medycyny" David Schneider

,,Historia współczesnej medycyny"

Nie miałam wcześniej do czynienia z niczym podobnym, więc chętnie skusiłam się na ,,Historię współczesnej medycyny" Davida Schneidera.

W publikacji możemy przeczytać m.in. o rozwoju medycyny, wynalezieniu pisma i druku, promieniowaniu, Hippokratesie. Nie zabrakło także tematu serca, próby na zmarłych i rozkopywania grobów,  pracowni patologicznej, penicyliny i antybiotyków, uśmierzania bólu, wszczepień implantów, chirurgii serca i specjalizacji w chirurgii. Autor poruszył także temat tego, że przez brak medycyny sportowej umierało sporo osób. Zamieszczono także rokowania na najbliższe dziesięciolecia w medycynie.

Na uwagę czytelnika zasługuje to, że tematyka jest bardzo szeroka, rozdziały są obszerne. Pozycja ma ponad 500 stron lektury, szeroką bibliografią i jedną wkładkę ze zdjęciami. Podobało mi się także to, że David Schneider nie jest bezkrytyczny wobec medycyny. Nie jest to z pewnością książka którą przeczyta się na raz, bo jest to niewykonalne.

,,Historia współczesnej medycyny" Davida Schneidera to jedna z tych książek, która może zainteresować osoby chcące dowiedzieć się czegoś więcej o historii współczesnej medycyny. Na początku rozdziałów są także przytoczone sytuacje z życia autora.

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

17 komentarzy:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby i mnie zainteresować, gdyż lubię tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się być interesująca w swojej kategorii. Przy okazji na pewno sprawdzę ją w księgarni.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być bardzo ciekawa książka. Nie często sięgam po takie pozycje, ale może warto zmienić nawyki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie, to nie sięgam po książki z tego gatunku, ale ta mnie zainteresowała. Lubię czytać o medycynie, wynalazkach i innych ciekawostkach,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się trochę boję, bo to oznacza, że wszystkie te rzeczy musieli już robić "na żywo" ;-)

      Usuń
  5. Nie jest to tematyka, która mnie interesuje, więc tym razem nie skuszę się na ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jeszcze kilka lat temu bym powiedział, że łeee, to nie dla mnie, ale po lekturze kilku książek Thorwalda coraz chętniej czytam tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Brzmi bardzo interesująco! Zapisuję na listę do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. takie książki omijam, jakoś nie kusi mnie ta wiedza

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie książki, bo zawsze coś ciekawego z nich wyniosę. Tego tytułu jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka już czeka na półce, jestem jej bardzo ciekawa, skromnie o niej piszesz, ale może to i lepiej, więcej wiedzy i wrażeń sama będę odkrywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest to moja bajka jeśli chodzi o pozycję książkową. Uważam ,że moja koleżanka bardziej się odnajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że ta książka mogłaby i mnie zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi interesująco, coś w stylu Kaya tylko nie na wesoło. Historie medyczne dla poważnych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osoby, które interesują się budową ludzkiego organizmu na pewno będą zainteresowane tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno znajdzie rzesze swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie interesuję mnie zbytnio ta tematyka, więc sobie ten tytuł odpuszczę. Podeślę link siostrze, ona lubi medycynę.

    OdpowiedzUsuń