Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 13 listopada 2021

ZNAK 798 11/2021 Oswajanie samotności



Samotność jest tematem, który może dotknąć każdego z nas. W tym magazynie możemy przeczytać o tym dlaczego ludzie samotni żyją krócej, z jakiej przyczyny współczujemy tym, którzy opowiadają o swojej samotności, jest także o stosunkach seksualnych, Margaret Atwood i kociej mądrości. Magazyn jest bardzo obszerny, jest sporo rzeczowych artykułów, więc jest się w czym zaczytać. Na pewno wielu czytelników zainteresuje aktualny temat. Samotność nigdy się nie przedawni. 120 stron lektury sprawia, że nie jest to magazyn na raz, co tym bardziej satysfakcjonuje. Jeżeli lubicie przeczytać ciekawe artykuły to to wydanie będzie dla Was idealne.  


Moja ocena: 5/6    
  
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak  

12 komentarzy:

  1. Samotność jest straszna. W dzisiejszych czasach samotność dotyka wiele osób co jest bardzo smutne.

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie czytałam artykułów, w ogóle, jakoś nie było czasu, ale po tę pozycję chętnie bym sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy to coś w stylu reportażu czy może bardziej książki psychologicznej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety teraz samotność jest coraz częstszym zjawiskiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu każdego człowieka przychodzi taki czas, że staje się samotny lub takie ma odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie moja bajka niestety. Wybacz, ale po taką książkę nie sięgnę. Myślę, że nie sprawiłaby mi przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana co do tej książki. Może to dlatego że nie jest to mój gatunek. Mogę ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tylko wpadnie mi w ręce, chętnie do niego zajrzę, samotność staje się chorobą współczesności, dotyczy tak wielu osób, z różnych ujęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Magazyn zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię czytać magazynów, bo to nie dla mnie. Wolę spędzić czas czytając coś ciekawszego. Jednak dobrze, że Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń