Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 21 listopada 2021

,,Czy będziesz moim przyjacielem?" Sam McBratney

,,Czy będziesz moim przyjacielem?"


Sam McBratney pisze tak świetne książki, że mam w domu całą kolekcję jego twórczości. Tym razem Mały Brązowy Zajączek chciał się pobawić, jednak Duży Brązowy Zając nie za bardzo miał na to czas. Mały zajączek postanowił więc pobawić się sam, najpierw widział swoje odbicie w kałuży, następnie w cieniu, a na koniec poznał Mgiełkę. Książka jest naprawdę urocza i pokazuje moc prawdziwej przyjaźni od pierwszego wejrzenia. Ilustracje są typowe dla tej serii, a pozycja wydana w sztywnej oprawie. Nie ma dużo tekstu, jednak jest on bardzo ciekawy. 


   Moja ocena: 6/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

11 komentarzy:

  1. Sztywna oprawa bardzo mocno mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ilustracje i w ogóle całe wydanie jest piękne. Myślę, że treść również by nam się spodobała. Muszę ją zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ilustracje, ładna książka i mądra treść. To jest właśnie to, co lubię najbardziej w ich ksiażkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna książka. Ślicznie wyglądają ilustrację. Uważam, że takie książki powinny znaleść się pod choinką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie słyszałam o tej serii. Jednak tytuł bardzo mi się od początku spodobał i historia w dalszej częsci tez.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety u mnie ta seria się nie przyjęła, próbowałam ostatnio do niej wrócić, ale bez większego zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znamy jeszcze tej serii, ale mnie już urzekły dopieszczone rysunki i coś czuję, ze i moje córki byłyby zadowolone z takiej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna książka. Widziałam ją na instagramach i wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba wydanie tej książeczki, porusza ważny temat i jest pięknie ilustrowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam książeczki z tej serii, są niesamowicie ciepłe i urocze. Wszystkie, bez żadnego wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama z przyjemnością zapoznaję się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń