Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 21 listopada 2021

Bing/Cocomelon. Wodne czary-mary

,,Bing. Wodne czary-mary" 


Bing i jego przyjaciele po raz kolejny mogli przeżywać ciekawe przygody. Tym razem jednak nie wszystko widzimy od razu, dlatego, że jest to wielokrotna kolorowanka wodna. Dzięki nalaniu wody do pisaka możemy kolorować wielokrotnie. Niektóre elementy na rozkładówkach są białe i dzięki wodzie nabierają kolorów. Razem z Bingiem przenosimy się w różne miejsca - na basen, robimy koktajl, idziemy do parku. Pozycja jest wydana w całości na kartonowych kartkach z zaokrąglonymi rogami.


,,Cocomelon. Wodna czary-mary"


Cocomelon jest stosunkowo nowym bohaterem, jednak bardzo polubiłam jego przygody. Tym razem możemy zabawić się w liczenie balonów, odkrywanie kolorowych przyjaciół Cocomelona, zbudować coś z piasku, zaśpiewać piosenkę, pobawić się zabawkami i nie tylko. Dzięki temu, że jest to wodna kolorowanka wielokrotnego użytku niektóre pola są białe i po nalaniu wody do pisaka i pokolorowaniu zaczynają nabierać barw. Całość została wydana na sztywnych kartkach z zaokrąglonymi rogami i idealnie sprawdzi się dla dzieci lubiących wodne kolorowanki. 


   Moja ocena: 5.5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

11 komentarzy:

  1. Jaki fajny bohater. Wygląda jak Lolo z piosenki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko, co z Bingiem mogę kupować w ciemno i wiem, że moja córka zawsze będzie zadowolona. To jej ulubiony bohater od lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat mi córka zagląda przez ramię. I już jest postanowione, że ona go chce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna książka. Sądzę, że jest ona idealna właśnie dla małych dzieci, a tym bardziej że jest tam pisak .Super mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne książeczki dla dzieci które zaczynają pisać. U mnie pamiętam że moje dzieci chętnie w takich pisały.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje dzieci są wielkimi fanami tej serii, więc po te części też sięgniemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas szał na Binga ominął dzieci, bo są już za duże. Ale farbami wodnymi zawsze kochały malować, a i ja wolałam taką sztukę, bo nie było wszędzie plam po plakatówce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy obie i synek chwilę się nimi pobawił i już nie chce. Takie książki u nas sprawdzają się najlepiej w lecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bing jest ulubieńcem mojej córki, ogląda bajki, maluje go i ma naklejki. Fajny ten króliczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy wodne kolorowanki, zajmują nam świetnie czas, a te od tego wydawnictwa są bardzo dobrze i ciekawie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielorazowe pisaki do wodnego kolorowania są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń