Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 20 listopada 2021

,,Zło w Cmentarnej Górze" Konrad Chęciński

,,Zło w Cmentarnej Górze" 

Bardzo podoba mi się ta książka i chętnie skuszę się na inne pozycje tego autora, jeśli ukażą się w przyszłości. Główny bohater policjant wraca w rodzinne strony gdzie doszło do zaginięcia mężczyzny. Z czasem jednak sprawy coraz bardziej się komplikują, na jaw wychodzą tajemnice i sprawy z przeszłości. Czy śledczemu uda się doprowadzić tę sprawę do końca? Historia jest naprawdę świetna i nieprzewidywalna. W wydaniu papierowym cieszą czarne ozdobniki przy początkach rozdziałów. Bardzo miło spędziłam czas z tą lekturą i nie mogłam się od niej oderwać przed przeczytaniem ostatniego zdania. Nie można narzekać na dreszczyk emocji. 

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

9 komentarzy:

  1. Ostatnio głośno o tej ksiące. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twórczości tego autora, ale skoro polecasz, to postaram się mieć go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak najbardziej propozycja dla mnie. Dawno nie czytałam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. na tę ksiażkę miałam ochotę, ale w końcu z braku czasu odpuściłam. No ale może przy kolejnym zamówieniu ją wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie czytam tego typu książek :) Nie mój klimat i tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myśle, że dałabym szanse tej książce, ale jakoś bez wielkiego entuzjazmu

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie spotkałam się z tą książką, ale koniecznie będę miała ją na uwadze 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło spędziłam czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tytuł. Studnia nieco przypomina tą z "Kolorów z przestworzy" Lovecrafta.

    OdpowiedzUsuń