Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 października 2021

,,Wojtek i Rudy wciąż pozdrawiają"

 ,,Wojtek i Rudy wciąż pozdrawiają"

 

Nie miałam okazji zapoznać się z poprzednimi komiksowymi częściami o Wojtku i Rudym, jednak w niczym nie umniejszyło to mojego zainteresowania tym tomem. Po raz kolejny możemy zapoznać się z ich przygodami w różnych miejscach, a na brak tych ostatnich nie można narzekać. Atutem jest tutaj polski autor, spora dawka humoru, ciekawe scenki, z którymi zapoznaje się z olbrzymią przyjemnością. Komiks jest wydany w miękkiej oprawie w dużym formacie i ma dość sporo tekstu. Idealnie sprawdzi się  na pierwsze i kolejne spotkanie z tymi bohaterami. 


Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej komiksowej historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie miałam okazji się z nim spotkać, do nadrobienia. :)

      Usuń
  2. Ja także nie znam wcześniejszych tomów tegoż komiksu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym komiksie, dobrze, że ten tom można czytać bez znajomości poprzednich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie slyszalam o tych bohaterach, moze warto siw im przyjzec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że powstają też komiksy polskich autorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że komiks spodobałby się mojej rodzince, chętnie się za nim rozejrzymy, może też wcześniejsze odsłony wpadną nam w ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wcześniej zwróciłam na nią uwagę i chętnie nadrobię najnowszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie komiksy są fajne dla takich dzieci "przejściowych" tzn jak dla mojego 9 latka :D choć i Pottera powoli sobie też czyta. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za polecenie tego wydania, chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki fajny komiks, z chęcią sama bym po niego sięgnęła!

    OdpowiedzUsuń