Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 3 października 2021

,,Opowieści z Bukowego Lasu. Urodziny"

 ,,Opowieści z Bukowego Lasu. Urodziny"


Króliczki to bardzo sympatyczni bohaterowie, więc nie ma się czemu dziwić, że stali się też głównymi postaciami w tym komiksie. Dla jednego z nich było przygotowywane przyjęcie urodzinowe, jednak zanim do niego doszło należało jeszcze coś zrobić. Czy króliki sobie z tym poradziły? Komiks wydany w dużym formacie, sztywnej oprawie z puchową okładką i pięknymi ilustracjami zdecydowanie przyciąga wzrok. Na uwagę zasługuje także ciekawa historia, z którą czytelnik w różnym wieku zapozna się z przyjemnością.   


Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

14 komentarzy:

  1. Choć nie jestem fanką komiksów, to jednak na powyższą książkę chętnie się skuszę, gdyż bardzo podoba mi się jej wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna książeczka. Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten komiks jeszcze przed nami, a już nie mogę się doczekac :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowieści niczym ze Stumilowego Lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to opowiadanie. Myślę, że jest ono odpowiednie zarówno dla młodszych, jak i starszych dzieci. szczególnie, jeżeli lubią formę komiksu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojemu synkowi by się spodobało. Lubi leśne zwierzątka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam doskonale tę bajkę,ale w formie komiksu jeszcze nie miałam z nią do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną grafika w książeczce no i myślę że fajna tematyka dla maluchów. Super są takie propozycje

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę miło spędziłam czas z lekturą tego komiksu, podoba mi się też wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza jest ta książeczka, sama jestem nią zachwycona i napewno niejedno dziecko ucieszy się na jej widok

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ksiazeczka, dla maluchow jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna książeczka, która zwróciła moją uwagę. Chętnie przyjrzę się jej bliżej w księgarni i może kupię swoim dzieciakom!

    OdpowiedzUsuń
  13. W dziecinstwie oglądałam bajkę o tych królickach, nawet teraz można ją znaleźć bez problemu. Uroczy komiks.

    OdpowiedzUsuń
  14. To może być bardzo dobra książka. Muszę ją zamówić mojemu synkowi. Koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń