Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 października 2021

,,Klasyczne baśnie Disneya. Zakochany kundel"

 ,,Klasyczne baśnie Disneya. Zakochany kundel"


Historia suczki Lady to chyba jedna z moich ulubionych produkcji Disney'a. Z przyjemnością zapoznałam się więc z komiksową historią o psie, który miał być skazany na niełaskę, bo w domu pojawiło się dziecko. Czy tak faktycznie było? Jaki dalszy los czekał Lady? Historia sama w sobie jest genialna, a jeśli dodamy do tego oprawę graficzną wychodzi prawdziwy majstersztyk. Z olbrzymim zainteresowaniem zagłębiłam się ponownie w tę historię, tym razem z komiksowej odsłonie. na zakończenie dodano także dodatkowe kadry, a na początku pokrótce przedstawiono wszystkich bohaterów tej bajki.  


Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam tą bajkę w dzieciństwie i wiele innych Disneya. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile razy ja obejrzałam tę bajkę. Mam do niej wielki sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej moja bajka uwielbialam na nią patrzeć ba i czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę historię, chętnie skuszę się na nią w komiksowej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie pamiętam tej bajki z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam disneya, jestem po 30ce i dalej ambitnie czytam i ogladam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To były bajki! Książki w domu nie mam ale bajkę chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. To moja ulubiona bajka z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tę bajkę, ale jakoś nie skusiłam się na historię w wersji graficznej. Może za jakiś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na ciekawy prezent komiksowy z przyjemnością podchwytuję, z pewnością się spodoba dzieciakom. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubiła tą bajkę. Fajny pomysł na wydanie komiksowe

    OdpowiedzUsuń
  12. ten komiks jeszcze przed nami, ale już nie mogę się doczekać aż go przeczytamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. och wow powstał komiks. Powiem ci że kocham wszystkie klasyki Disneya. Począwszy od tych nasjtarszcyh do tych najnowszych. Uważam że robią dobrą robotę. Super sprawa. Kinga

    OdpowiedzUsuń