Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 27 października 2021

,,Śmierć jako własność prywatna" Leszek Kołakowski

 ,,Śmierć jako własność prywatna"

Nieważne jak byśmy się nie starali, śmierć i tak dotnie każdego z nas i raczej nie wiemy co nas po niej czeka.

Pozycja składa się z kilku części, z których wszystkie dotyczą zagadnienia śmierci. Ich różnorodność jednak jest tak duża, że każdy porusza śmierć kogoś innego, wspomniane są aspekty religijne, postać Matki Teresy, znajomy autora. Plusem jest to, że autor nie pisze moralizatorsko, stawia się na równi z odbiorcą.

Na pewno jest to jedna z tych pozycji, która nie do każdego trafi i nie ma takiego musu. Można do niej sięgać wielokrotnie, za każdym razem pewnie odkrywając w niej coś nowego. Twarda oprawa sprawia, że idealnie sprawdzi się w roli eleganckiego wydania na półce lub prezentu.

,,Śmierć jako własność prywatna" Leszka Kołakowskiego dotyka zagadnienia śmierci, które dotyczy każdego z nas.

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

13 komentarzy:

  1. Po tej recenzji w sumie to nie wiem o czym jest konkretnie ta książka, poza tym, że o śmierci... Może coś o fabule?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewątpliwie to zagadnienie dotyczy każdego z nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę i na pewno do niej zajrzę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama okładka jest kusząca, więc jak mi się uda to też po nią sięgnę :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam Kołakowskiego. Czytałam tę książkę. Wydaje mi się , że bardzo płytko ją zrecenzowałaś i osoby, które nie znają, mogę mieć problemy z odbiorem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka tej książki jest świetna! Co do treści nie jestem pewna czy by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami mam ochotę przeczytać tego typu pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm nie mam pojęcia czy taki temat trafiłby w mój gust czytelniczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami sięgam po takie książki, mają specyficzny klimat i za to je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię i cenię Kołakowskiego, więc pewnie niedługo przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka bardzo w klimacie najbliższych listopadowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń