Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 6 października 2021

,,Panna z Bajki" Katarzyna Michalak



Katarzyna Michalak wraca do czytelniczek po dłuższej przerwie. ,,Panna z Bajki" jest jej powrotem po latach.

W życiu Hani Ruczaj kilka lat wcześniej wydarzyło się coś co sprawiło, że obecnie zajmowała się pisaniem scenariuszy do szuflady. Tymczasem jej przyjaciółka Magda pracowała jako asystentka reżysera, Lenka chciała zostać makijażystką na planie, a do tego dochodziły ustawiane randki z mężczyznami i nie tylko.

Katarzyna Michalak stworzyła ciekawą i wciągającą pozycję. Przeszłość miesza się z teraźniejszością, przyjaciółki muszą wspierać się w trudnych momentach, choć Hania nie o wszystkim mówi swoim bliskim. Całość czyta się naprawdę sprawnie, z powodzeniem można się z nią zapoznać w jeden dzień.

Jak to w książkach autorki bywa, w tej też nie jest za cukierkowo, jednak ilość tragedii, które mają miejsce nie jest też za duża, co bardzo się chwali. Miło spędziłam czas z tą pozycją i cieszę się, że Katarzyna Michalak po życiowych zawirowaniach wydała nowy utwór.

,,Panna z bajki" Katarzyny Michalak to pozycja o trzech przyjaciółkach i innych bohaterach, nie oszczędzanych przez życie, jednak wszystko jest wyważone.

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

16 komentarzy:

  1. Cieszę się na nową książkę tej autorki. Jeśli będę miała okazję na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam. Fajna odskocznia przy lekturach cięższego kalibru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie pozycje jak są wyważone. Sądzę,że ksiakza wpadnie w moje ręce i to w niedługim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na spokojne nuty czytelnicze, kiedy chcemy odciągnąć myśli od czegoś ponurego z codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej książki tej Autorki. Miłej lektury i dobrych emocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatem teraz trzeba się spodziewać kolejnych nowych książek tej autorki, z tego co pamięta, to dość szybko tworzy nowe tytuły. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam powieści Katarzyny Michalak. Jej książki mają w sobie coś magicznego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię twórczość K Michalak i z pewnością sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wydaje się świetną alternatywną na jesienne wieczory. Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie Michalak jest tak popularna, że chyba nawet nie zauważyłam, iż jej nie było przez jakiś czas (pod względem nowości).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa ksiazka. Bardzo duzego słyszałam o tej autorce, czyli Pani Katarzynie Michalak. Zawsze jej ksiazki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobał mi się tytuł tej książki jak i sama okładka. Fabuła też interesująca, więc przy najbliższej okazji sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba już nic mnie nie przekona do książek tej autorki, zbyt wiele razy się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jeszcze nie czytałam książek autorstwa Michalak, ale chyba muszę po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. autorkę kojarzę, ale nie było mi dane się z nią bliżej poznać

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę autorki. Mam nadzieję, że znajdę czas na proponowaną lekturę.

    OdpowiedzUsuń