Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 5 października 2021

,,Lucky Luke. O.K. Corral"

 ,,Lucky Luke. O.K. Corral"

 
,,Lucky Luke. O.K. Corral" to komiksowa historia, którą można czytać bez znajomości poprzednich części. Tym razem kowboj trafił do miasteczka, w którym miały odbywać się wybory na burmistrza. Przypadkowo wciągnął się w te wydarzenia. Czy rezultat wyborów okazał się satysfakcjonujący? Dziki Zachód rządzi się swoimi prawami, nie ma więc się czemu dziwić, że stał się tłem komiksowej serii. W tym komiksie, wydanym w dużym formacie w miękkiej oprawie, jest dość sporo tekstu, jednak jest on tak ciekawy, że sprawnie można zapoznać się z tym wydaniem.  


Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

13 komentarzy:

  1. Dobrze, że można ją czytać bez znajomości wcześniejszych części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzi się w przygodę i nie ma poczucia, że coś się wcześniej straciło, a sięgnąć po poprzedniki zawsze można. :)

      Usuń
  2. Wooo Lucky Luke to jest coś co zawsze chciałam przeczytać jak Koziołek Matołek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mogę się przekonać do Lucky Luka, ale może jeszcze przyjdzie na to czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komiksy są naprawdę świetne i potrafią umilić czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ją nie lubię westernów, za to mój mąż i córki uwielbiają. Dam im znać że teraz jest też wersja komiksowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie lubiłam tej bajki 🤣 nie wiem czemu ale mnie drażniła. Do dziś mam do niej uraz i jej nie oglądam, więc i jej nie przeczytam. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznam jak trafi w moje ręce, odskocznia od dotychczasowych form relaksu ksiązkowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam luka z dzieciństwa, myślę, że ten komiks spodoba się młodym kowbojom :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam kiedyś bajkę o Luke ' u :D
    Zdecydowanie są to bardzo miłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem komu polecić tę lekturę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  11. W dzieciństwie bardzo lubiłam oglądać bajkę Lusky Lucka. Zawsze robiła na mnie spore wrażenie.

    OdpowiedzUsuń