Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 30 sierpnia 2021

,,Lipcowe dziewczyny" Phoebe Locke

 ,,Lipcowe dziewczyny"


Jakiś czas temu zapoznałam się z poprzednią książka autorki. Tym razem nie czuję się specjalnie zachęcona do lektury kolejnych. Poznajemy dwie siostry, wychowywane przez ojca. Dość szybko okazuje się, że opiekun miał tajemnice przed córkami. Czy faktycznie miał on coś wspólnego z lipcowymi dziewczynami? Nie mogłam się wciągnąć w tę powieść od początku do końca. Czytałam raczej z przyzwyczajenia niż chęci poznania jej zakończenia. Niestety, to jedna z gorszych książek z którymi miałam okazję zapoznać się w ostatnim czasie.   

Moja ocena: 1/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
   

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że czas spędzony przy tej lekturze okazał się stracony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam poprzednich części, a w recenzji tej też nie piszesz zbyt wiele. Szkoda, bo chciałabym wiedzieć, co dokładnie Ci nie podeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi, tym bardziej, że książka czeka na półce na spotkanie ze mną. :)

      Usuń
  3. Auć 1/6 to faktycznie słabo. Ale ja jakiś czas temu też miałam takie pasmo klęsk, że nawet nie dokańczałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest najgorsze, potem człowiek żałuje, że stracił czas

      Usuń
  4. ooo to musi być prawdziwy bubel, dzięki, że nas ostrzegasz przed tą książkę, szkoda na to czasu i pieniędzy . z pewnością też nie przypadłaby mi do gusty

    OdpowiedzUsuń
  5. O mały włos jej ostatnio nie kupiłam. Dziękuję za ostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opis jak dla mnie trochę za krótki tej książki, sama nie wiem czy warto jej dać szansę.

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio czytałam tak słabą książkę, ale i takie warto poznawać żeby móc docenić prawdziwe arcydzieła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda, i takie bubelki są potrzebne dla porównania.

      Usuń
  8. Ależ niska ocena! Dobrze, że jesteś szczera i odradzasz to, co niewarte przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że książka zawiodła Twoje oczekiwania, bardzo niska ocena wrażeń czytelniczych, naprawdę było aż tak tragicznie?

    OdpowiedzUsuń