Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 8 lipca 2021

,,Zanim wyznasz mi miłość" Magdalena Kordel



Magdalena Kordel tworzy naprawdę piękne historie, więc nie mogłam doczekać się lektury jej najnowszej premiery.

,,Zanim wyznasz mi miłość" to historia Eweliny, której życie ostatnio musiało dać w kość. Cały czas jej problemy są utrzymane jednak przed czytelnikiem w ścisłej tajemnicy. Kobieta nie mogła jednak narzekać na brak nowych wrażeń, gdy przypadkowo spotkała dziewczynkę ze szczeniakami. To właśnie wtedy poznała pewnego mężczyznę, z którym mieli wziąć udział w misji ratowania psiaków.

Pozycja jest typowo lekka, kobieca, ze sporą ilością zabawnych wstawek. Jednocześnie cały czas coś wisi w powietrzu, czujemy jakieś napięcie jeśli chodzi o przeszłość krewnej Eweliny, nie do końca jest to wszystko ujawnione. Zakończenie całkiem szokujące, jednak nie w makabryczny sposób. Na pewno zachęca do jeszcze intensywniejszego wyczekiwania na kontynuację.

Choć wszystkie książki Magdaleny Kordel możemy zaliczyć do nurtu literatury kobiecej, jej najnowszej pozycji najbliżej jest klimatem do ,,Wilczego Dworu". Przyjemnie było zagłębić się w lekturę pełną tajemnic, napisaną w lekkim stylu, w której wiele się nie wyjaśnia.

,,Zanim wyznasz mi miłość" Magdaleny Kordel to pierwszy tom lekko napisanej serii, z przeszłością, tajemnicami w tle. Autorka nie boi się także wplecenia w to trudniejszych tematów, więc całość wypada ciekawie.

Moja ocena: 5/6  
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

11 komentarzy:

  1. Książki tej autorki są naprawdę urocze. Jestem ciekawa tego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na lato Kordel jest w sam raz. Czytasz, uśmiechasz się, odkładasz, zapominasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i uroczo zapowiadająca się historia, ale chwilowo robię sobie przerwę od historii obyczajowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawią książki od tej autorki muszę w końcu się na jakąś skusić :) Ta wydaję się idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie czytałam tej książki, ale już czeka w kolejce. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ jestem ciekawa tej książki. Muszą ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, a czasem dobrze mieć w zapasie coś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama lubi książki tej autorki, więc tę na pewno chętnie przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie będzie poznawać kolejne odsłony serii, wakacyjne dni sprzyjają takim przygodom czytelniczym. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie znam twórczości tej autorki ani serii.

    OdpowiedzUsuń