Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 8 lipca 2021

,,Vortex. Dzień, w którym rozpadł się świat" Anna Benning



,,Vortex. Dzień, w którym rozpadł się świat" to pierwszy tom i zarazem świetny debiut zagranicznej pisarki, Anny Benning.

Elaine mogła wziąć udział w wyścigu. Wiedziała, że ma prawo liczyć na któreś z miejsc, jednak coś szło nie po jej myśli. W ostatecznym rozrachunku okazało się jednak, że dotarła na metę pierwsza, choć nie miała pojęcia jak to się stało. Już wkrótce okazało się, że miała być wyjątkowa, a wyjątkowość nie zawsze wiąże się z godziwym traktowaniem. 

Gdy zaczęłam czytać ten tom byłam pewna, że trafiłam na coś świeżego, nowego i wciągającego i wcale się nie pomyliłam. Główna bohaterka ma za sobą trudną przeszłość, straciła matkę, obecnie była wychowywana przez ciotkę. Przyjaźniła się z bohaterem, który był źle postrzegany przez społeczeństwo. Do tego wygrana w wyścigu wcale nie miała być dla niej przyjemna.

Anna Benning pisze bardzo plastycznym językiem, akcja dzieje się w przyszłości. Nie brakuje tutaj nowych fantastycznych osobowości, którzy mieszkają pośród zwykłych ludzi. Pierwsza część wyjaśnia wiele z tego, co już miało miejsce i co ma się wydarzyć, pojawiają się czarne charaktery, którym zależy na jakimś dobrze, tylko czyim? Jestem bardzo ciekawa tego, jak fabuła potoczy się w kontynuacji.

,,Vortex. Dzień, w którym rozpadł się świat" Anny Benning to jedna z tych lektur, w które wsiąka się od początku do końca, dlatego mam nadzieję, że na premierę drugiego tomu nie przyjdzie nam czekać zbyt długo.  

Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


12 komentarzy:

  1. Zapowiada się interesująco, z chęcią przeniosę się w taką książkową podróż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka będzie zachwycona taką lekturą. Polecę jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześladowała mnie ostatnimi czasy ta okładka, dobrze wiedzieć, że kryje się za nią świetna historia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki osadzone w nieco dystopijnej przyszłości i coś czuję, że tu znajdę właśnie to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne imię bohaterki nie słyszałam wcześniej o tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej książce jest ostatnio bardzo głośno - wszędzie ją widzę! I albo to świetny marketing, albo znaki z niebios, bym po nią sięgnęła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcę ją przeczytać. Myślę, że by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, ze znajdzie spore grono fanów, bo zapowiada się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zachęcająco piszesz o tej książce. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca wychwyciłam z opisu wrażeń, czy to książka z gatunku fantastyki? Okładkę różnie można interpretować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie czytało mi się ten tytuł, od pierwszych stron wpadłam w wir akcji i do samego końca nie mogłam przestać o niej myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko, poprzez Twoją relację ze spotkania z książką, już wiem, że zaproponuję wspólne jej czytanie mojej młodzieży. :)

      Usuń