Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 10 lipca 2021

,,Z dala od świateł" Tana French

 ,,Z dala od świateł"

Mimo tego, że Tana French wydała już osiem książek ,,Z dala od świateł" było moim pierwszym spotkaniem z jej twórczością.

Niepokojące było to, co stało się z jednym z chłopców. Rodzina, przyjaciele byli przekonani, że po prostu uciekł z domu, by zaznać lepszego życia. Siostra chłopaka była jednak innego zdania i postanowiła w te swoje dociekania wciągnąć byłego policjanta. Czy razem udało im się dociec prawdy?

Początkowo jakoś trudno było mi się wciągnąć w tę fabułę, jednak po przeczytaniu kilkudziesięciu stron to uczucie minęło. Książka jest obszerna, bo ma prawie 480 stron. Gdy już wczułam się w ten klimat zniknięcia bohatera, poszukiwań z niecierpliwością wyczekiwałam zakończenia tej historii, a to jest na pewno nieprzewidywalne.

W tej pozycji atmosfera jest dość duszna, tak naprawdę nie wiadomo było co stało się z zaginionym, czy odszedł z własnej woli, a może ktoś mu pomógł. Nie wszystkie fakty były oczywiste, może ktoś coś ukrywał. To dociekanie było niezwykle zajmujące.

,,Z dala od świateł" Tany French to moje pierwsze i myślę, że nie ostatnie spotkanie z jej prozą. Jestem ciekawa jakie jej inne lektury wywrą na mnie wrażenie.

Moja ocena: 4.5/6      
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

19 komentarzy:

  1. Nie przekonała mnie taka tematyka, czuje że nie jest to książka dla mnie, wiec raczej jej nie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że być może jeszcze zajrzysz do książek tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto to zrobić, gdyż jak na razie nie trafiłam jeszcze na słabą książkę w jej wydaniu, wszystkie ciekawie umiliły mi czas. :)

      Usuń
  3. Nie znam jeszcze tej książki, ale wiem komu ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że zakończenie jest zaskakujące. To na pewno atut tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabularnie zapowiada się w porządku, polecę ją mamie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki tej autorki dostarczają mi dobrych wrażeń, chętnie po nie chwytam, świetnie się przy nich relaksuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Narracja zgrabnie niosła, wyważona część opisów, dialogów i budowania napięcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworczości tej autorki zupełnie nie znam, więc ciężko mi coś powiedzieć. Recenzja dobra, jednak fabuła chyba nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością poznam zarówno autorkę, jak i powieść. Kto wie może polubię się z jej twórczością, bo intuicja podpowiada mi, że tak właśnie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że ta książka przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabuła wydaje się interesująca, ale nie znalazłam tu zbyt wielu informacji, aby stwierdzić czy byłaby to książka dla mnie. Zerknę też inne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sięgnę po tę książkę, nie lubię czytać takiej literatury. Wolę coś romantycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli odwrotnie niż ja, i to jest takie fantastyczne w literaturze, dla każdego coś innego. :)

      Usuń
  13. Nie znam autorki i jej książek, nie wiem czy ta by mnie zaciekawiła. Może w wolnej chwili poczytam coś więcej na jej temat

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam autorki, ale też nigdy nie ciągnęło mnie do jej książek

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest to historia dla mnie. Sama historia wydaje mi się trochę nijaka i nie zaskakująca

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twórczość Tany French. Autorka umie stworzyć klimat. Tę książkę mam już na półce i nie mogę się doczekać lektury! Cóż to będzie za uczta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi interesująco, jeszcze nie miałam przyjemności poznać żadnej książki Autorki.

    OdpowiedzUsuń