Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 6 lipca 2021

,,To nie jest, do diabła, love story" - Tom 1, 2, Skin Deep



O serii Julii Biel miała okazję czytać same pochlebne opinie, więc tym bardziej byłam ciekawa tego cyklu. Postanowiłam zapoznać się z wszystkimi książkami raz za razem.

W tomie 1 poznajemy 16-letnią bohaterkę, która przeprowadziła się do Poznania. Dziewczyna nie mieszkała z rodzicami, wręcz przeciwnie, miała względem nich jak najgorsze uczucia. Dlaczego tak się działo, mieliśmy przekonać się niebawem. Na razie jednak postanowiła udawać, że Jonasz jest jej chłopakiem, a później sprawy potoczyły się niekoniecznie po jej myśli.

W części drugiej Ella nie miała pojęcia, czy Jonasz wybaczy jej to, jak potraktowała go na końcu pierwszej publikacji. Postanowiła pisać do niego na komunikatorze, napisać wiersz, jednak czy mogła liczyć na jego odpowiedź? Chłopak tymczasem otrzymał informację, która mogła zaważyć na jego dalszej znajomości z nastolatką.

Pierwsze dwie części są w całości poświęcone rodzącemu się uczuciu między Ellą i Jonaszem. Nie brakuje tutaj wstawek z komunikatora, czy e-maili z przekreślanymi, prawdziwymi myślami Elli. Bardzo przyjemnie było zatopić się od razu w obie części. Jest to typowo młodzieżowy cykl, który sprawi przyjemność w letnie dni.

~*~

Część trzecia ma zupełnie innych głównych bohaterów. Podczas przypadkowego napadu Wera poznała Aleksa, chłopaka, który ze swoich blizn za pomocą tatuażu zrobił dzieło sztuki. Dziewczyna wstydziła się swoich szram, choć powód ich poznania na pewno nie był jej winą. Czy między tą dwójką miało zrodzić się jakieś uczucie?

W tej części, którą można w sumie czytać jako odrębną całość, poznajemy losy jednej z sióstr Jonasza. Tutaj jest kilka wstawek z komunikatora, pierwsza strona każdego rozdziału jest na lekko czarnym tle. Całość prezentuje się świetnie i jej przesłanie także zasługuje na uwagę. Zarówno Aleks, jak i Wera mają jakieś koszmary z przeszłości, z którymi muszą się zmierzyć. Zakończenie tej części powoduje, że możemy liczyć na kontynuację, może o drugiej siostrze bliźniaczce Jonasza.

Podsumowując, cała seria jest bardzo ciekawa, wciągająca, ładnie wydana. Bohaterowie nie są czarno-biali, mają swoje problemy, słabości, przeszłość, z którą muszą się uporać i także chcą zaznać prawdziwej miłości.

Moja ocena: 5.5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


12 komentarzy:

  1. Ciekawa ta seria. Jeszcze nie miałam okazji jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wcześniej zwróciłam na nią uwagę, lubię książki, których akcja dzieje się w znanych mi miastach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o tej serii mam ochotę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, od dłuższego czasu rzadziej czytam literaturę młodzieżową. Ale myślę, ta historia z bohaterami, ich światem i problemami, tak bardzo podobnymi współczesnej młodzieży przypadnie wielu młodym czytelnikom do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie podsunę propozycję tych przygód czytelniczych mojej córce, seria może ją zainteresować, niech jak najwięcej wakacyjnie czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mignęły mi kiedyś okładki, ale to nie są moje literackie klimaty, więc nie zatrzymałam na nich dłużej wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serię kojarzę i już ją widziałam w mediach społecznościowych, ale na tą chwilę nie mam jej w planach czytelniczych. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że świetnie odnajdę się w tej lekturze. Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcja serii dzieje się w Poznaniu? Super! Tym chętniej się z nią zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam 1 i 2 po Skin Deep planuje również sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł, żeby zrecenzować całość w jednym poście! :D Wydaje się, że to idealane książki na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria chyba jest ostatnio dość popularna, bo widziałam już recenzję na wielu blogach

    OdpowiedzUsuń