Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 15 lipca 2021

,,Blizny przeszłości" Krystyna Mirek

,,Blizny przeszłości"

Całkiem niedawno polskim thrillerem zachwycili się miłośnicy prozy Krystyny Mirek, która do tej pory pisała ciepłe, kobiece historie. Postanowiłam się z nią zapoznać. Główną bohaterką jest kobieta, która wraca do rodzinnego miasteczka, by odkopać sprawę sprzed lat. Czy jej się to uda? Z przykrością muszę stwierdzić, że tym razem nie jestem zachwycona. Przez całą powieść zastanawiałam się o czym tak naprawdę jest ta książka, jaka jest jej nić przewodnia i niewiele się dowiedziałam. Zakończenie także nie wywarło na mnie większego wrażenia, a na pewno ma ukazać się kontynuacja.

 Moja ocena: 3/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

14 komentarzy:

  1. Autorka w nowej odsłonie? Jestem tego bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość przeciętna ocena końcowa tej książki, ale też treścią cię nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jedną książkę tej autorki i była spoko, ale skoro ta jest słaba to nie będę się nią interesowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka także przede mną. Zbiera dość dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciepłych kobiecych klimatow na thriller, coz brzmi intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, może sama sprawdzę swoje wrażenia z lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie to jak autorka poradziła sobie w nowym dla niej gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam obyczajowe książki tej autorki, jestem ciekawa tego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thrillery to nie do końca mój klimat, ale jestem ciekawa czy spodobałaby się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak autorzy eksperymentują z innym gatunkami, ale nie wiem, czy po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę nazwisko, ale nie czytałam nic od tej autorki. Niestety ten gatunek nie leży w moich gustach, więc raczej sobie go odpuszczę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam właśnie, że autorka spróbowała swoich sił w zupełnie innym gatunku i tak z ciekawości bym zerknęła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym nie spojrzała na autora, to w pierwszej chwili nie powiedziałabym, że to polski autor, bo okładka taka "zagraniczna". Niestety nie znam autorki, wiec nie czytając jej poprzednich książek ciężko mi coś więcej powiedzieć. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielu pisarzy dobrze się czuje tylko w swoich ulubionych gatunkach i niestety próba napisania innych powieści im nie wychodzi, przynajmniej z początku.

    OdpowiedzUsuń