Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 3 czerwca 2021

,,Zwierzak. Spowiedź policyjnego przykrywkowca" Mateusz Baczyński

 ,,Zwierzak. Spowiedź policyjnego przykrywkowca" 


,,Zwierzak. Spowiedź policyjnego przykrywkowca" Mateusza Baczyńskiego to losy policjanta o pseudonimie Zwierzak, który miał do wykonania wiele zadań pod przykrywką. Raz był zabójcą na zlecenie, innym razem  przebywał w więzieniu i zdobywał informacje od współwięźniów. Rodzina nie miała pojęcia, jaki rodzaj pracy naprawdę wykonywał. Obecnie mężczyzna przebywa już na emeryturze. Lektura jest niezwykle ciekawa o dość niszowej tematyce, ale to tylko jeszcze bardziej wzbudza zainteresowanie. Ja z przyjemnością się z nią zapoznałam. Język jest niezwykle plastyczny i wciągający, więc to była prawdziwa literacka przygoda.

Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


9 komentarzy:

  1. Szkoda,że recenzja taka króciutka - ale w sumie nawet tych kilka zdań wystarczyło,żeby mnie zaciekawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubje takie ksiazki, to moja tematyka, wiec chetnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna tematyka chetnie siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to do końca dla mnie lektura, ale zaintrygowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, zawarłaś w tych kilku zdaniach taką nutkę tajemniczości i zaintrygowałaś mnie na tyle że mam ochotę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę książkę i na pewno do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli lektura jest niezwykle ciekawa to teraz mam ochotę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobała mi się lektura policjanta pracującego pod przykrywką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ksiązka w planach czytelniczych, ale jeszcze nie teraz, na razie inne czekają w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń