Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 3 czerwca 2021

,,Zabójczy pocisk. Dziedzictwo" Praca zbiorowa

 ,,Zabójczy pocisk. Dziedzictwo"


Lubię zapoznać się ze zbiorem opowiadań i mam nawet kilka ulubionych serii z takimi antologiami. ,,Zabójczy pocisk. Dziedzictwo" to opowiadania inspirowane sztuką. Najbardziej podobały mi się te Katarzyny Kacprzak, Alka Rogozińskiego i Ałbeny Grabowskiej. Nie wszystkie były dla mnie wybitne, ten zbiór nieszczególnie mnie zachwycił. Sam pomysł na antologię był ciekawy, ale fabuły historii już tak niekoniecznie.

Moja ocena: 4/6        

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

10 komentarzy:

  1. Hmm nie czytałam jeszcze tego zbioru, ale mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na opowiadania. Chętnie zapoznałabym się z niektórymi utworami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio lubię sięgać po takie krótkie formy, więc może uda przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tego typu opowiadania sięgam rzadko, tu podoba mi się okładka.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widze ale przynam że zapowiada się całkiem całkiem :)
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio w oczy rzucił mi się ten zbiór opowiadań, ale nie zaciekawił na tyle bym go przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam chyba poprzednie zbiory z tego cyklu, ale tego jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zbiory opowiadań tam zawsze jest cos ekstra

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzałam się do tej ksiązki, ale niezbyt pochlebne opinie ostudziły mój zapał.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pewna, że ta książka i zamieszczone w niej opowiadania bardzo by mnie zaciekawiły, chciałabym mieć tą książkę w swoich skromnych zbiorach

    OdpowiedzUsuń