Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 4 czerwca 2021

,,Niespodzianki losu" Krystyna Mirek

 ,,Niespodzianki losu" 


Krystyna Mirek to jedna z bardziej popularnych polskich pisarek, sama zapoznałam się już z wszystkimi jej pozycjami. ,,Niespodzianki losu" to dopisany czwarty tom do trylogii.

Tym razem w rodzinie nie wszystko układało się bardzo pomyślnie. Mama bliźniaczek chciała wrócić do pracy, jednak jej mąż nie bardzo to widział. Wolał, by kobieta przebywała z dziećmi i dawała im poczucie bezpieczeństwa. Wspólniczka pani weterynarz jednak miała inne plany na wspólny biznes i nie do końca uśmiechała jej się taka sytuacja. Dodatkowo w życiu Jana pojawiła się pewna młoda kobieta, która być może kogoś mu przypominała.

Poprzednie tomy bardzo mi się podobały, jednak trylogia ukazała się już kilka lat temu. Teraz autorka zdecydowała się na dopisanie czwartego tomu, który może niekoniecznie musiał powstać. Nie do końca pamiętałam co wydarzyło się w poprzednich częściach, więc zanim wciągnęłam się w tę to już był praktycznie koniec.

,,Niespodzianki losu" Krystyny Mirek to czwarty tom, który może będzie inaczej odebrany przez czytelników, jeśli będą zapoznawać się z serią w krótszym odstępie czasu. 

Moja ocena: 4/6       

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

11 komentarzy:

  1. Nie znam pisarki ani książki. Ale może warto poznać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu czytałam inną książkę tej autorki. Kto wie może wrócę do jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką serię najlepiej czytać od razu, wtedy nic nie umyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę czytać bliżej siebie kolejne tomy, choć nie jest to wyznacznikiem w wyborze.

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak najlepiej od razu na świeżo po kolei czytać to co dzieje sie w świecie bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mojej mamy która lubi czytać takie historie i zapewne już czytała trylogie. To byłaby fajna powtórka z rozrywki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała ta seria jeszcze przede mną, jestem ciekawa jak ją odbiorę.

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie znam tej serii ale wydaję się być piękna i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiła mnie okładka, ale po Twojej recenzji, wiem że to książka nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie czytałam książek p. Mirek. Czy to się zmieni? Nie wiem. Może to nie ten etap po prostu- na razie wkręciłam się mocno w fantastykę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że dopiero po latach autorka napisała czwarty tom Można zapomnieć, co się działo w poprzednich.

    OdpowiedzUsuń