Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 5 czerwca 2021

Trylogia ,,Strażnicy Sampo" Timo Parvela

Trylogia ,,Strażnicy Sampo" 
 


Lubię zagłębić się w ciekawy młodzieżowy cykl, więc skusiłam się na ,,Strażników Sampo", trylogię, którą po tylu latach w końcu możemy w Polsce czytać w całości. Bohaterami są nastolatkowie, którzy zupełnie niespodziewanie muszą stać się nagle strażnikami Sampo, wyruszyć na różne misje, zbierać kawałki rogu obfitości, by złożyć go w całość. Pojawia się także zdrada, przyjaźnie, odnajdywanie krewnych lub zdobywanie informacji o nich. Książki są wydane bez zbędnych ozdobników, ale to treść jest w nich najważniejsza, a ta przypadnie do gustu przede wszystkim nastoletniemu odbiorcy.

Moja ocena: 4.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


11 komentarzy:

  1. Ja też lubię od czasu do czasu poczytać takie młodzieżowe cykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czytam z moją młodzieżą, sympatycznie jest wymieniać się wrażeniami czytelniczymi. :)

      Usuń
  2. trochę szkoda, że okładki nie mają jakiegoś wspólnego motywu, ale skoro historia jest tak wciągająca to nie ma się co czepiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to są trzy zupełnie inne książki. Szkoda, że nie mają wspólnego elementu łączącego okładki - skoro to trylogia. Klimaty nie moje, ale doceniam fakt, że podzieliłaś się z nami recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam wcześniej nic Fina, więc była to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się interesująco, więc będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam i raczej się nie skuszę, ale dla nastolatków to może być ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te przygody czytelnicze jeszcze przede mną, zapowiada się ciekawie, zatem pewnie z moją młodzieżą do nich podejdziemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi calkiem ciekawie, dobrze,ze juz calosc dostępna od razu,bo nie lubie czekac:P

    OdpowiedzUsuń
  9. seria idealna dla nastolatków - na pewno wciąga ich bardziej,niż szkolne lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo dużo czytałam takich książek chętnie wrócę

    OdpowiedzUsuń