Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 5 czerwca 2021

,,I znowu Cię zobaczę" Agata Przybyłek



W serii z domkami ukazało się już 9 tomów. Czytałam większość książek autorki, oprócz dwóch, więc mam spore doświadczenie związane z jej twórczością. W tym tomie poznajemy samotną matkę, wdowę Tamarę, która samotnie wychowywała dwójkę dzieci. Poszła na pierwszą randkę z eleganckim Wiktorem, później wynajęła do remontu sąsiada Pawła. Już od samego początku było wiadomo, jak potoczą się miłosne losy głównej bohaterki. Wiele wątków jest nie do końca rozwiniętych, wprowadzenie mrocznej przeszłości Wiktora do niczego nie prowadzi, bo i tak jest o tym ledwie napomknięte. Zakończenie, w moim odczuciu, też nie wbija w fotel. Dla mnie to lektura do przeczytania na jeden raz. Pierwsze domki podobały mi się o wiele bardziej.

Moja ocena: 3/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


9 komentarzy:

  1. Na razie nie mam w planach tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki autorki, ale tej serii jeszcze nie miałam okazji czytać. Nadrobię ją na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też czasami trafiam na takie książki, ale szybko o nich zapominam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze udaje się wybrać te najlepsze, ale nawet te mniej nas do siebie przekonujące czasem są nam potrzebne do odnalezienia pozytywnych przesłań. :)

      Usuń
  4. Szkoda mi czasu na przeciętne przygody czytelnicze, poczekam na lepsze propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria z domkami. Nazwa fajna, ale widzę, że książka już nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze tej serii, ale jeszcze może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ten tom jest nieco przewidywalny, może kiedyś dam szansę tej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo już tomów z tej serii zostało wydanych. Ja na razie nie planuję jej czytać.

    OdpowiedzUsuń