Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 28 czerwca 2021

,,Światło, które nigdy nie gaśnie" Magdalena Majcher

 ,,Światło, które nigdy nie gaśnie" 


Magdalena Majcher to pisarka młodego pokolenia, która zdobywa coraz szersze rzesze pochlebnych opinii. Pisze powieści obyczajowe, w kilku z nich znaczącą rolę odgrywa morze, które autorka uwielbia. Zasłynęła w ostatnim czasie mocną historią Ani, w historii ,,Mocna więź", mocno opartej na faktach. Tym razem przenosimy się do słonecznego Kołobrzegu, gdzie życie nie zawsze toczy się powolnym rytmem.

Alicja nie wyobrażała sobie życia gdzie indziej niż nad ukochanym Morzem Bałtyckim. W wieku 23 lat wydarzyło się jednak coś, co tak mocno wstrząsnęło jej życiem, że w wyniku przypadkowego spotkania na plaży poznała Józefa Szczecińskiego, starszego od niej o 13 lat, przyszłego męża. Ich nowym domem stała się Zielona Góra. Alicja zaś odcięła się od rodziców i siostry Agaty, kontakt ograniczając do okolicznościowych życzeń. Choć minęło 10 lat związku bohaterów, Alicji w końcu udało się zajść w ciążę. Radości nie było końca. Niestety, los szykował dla nich zwrot o 180 stopni.

Czytałam kilka publikacji autorstwa Magdaleny Majcher, np. ,,Stan niebłogosławiony", ,,Najważniejszy", czy ,,Cud grudniowej nocy". Nie da się ukryć, że autorka ma lekkie pióro, ale nie poprzestaje na błahej tematyce, co rusz poruszając kolejny ważny społecznie temat. Tym razem padło na zabieg in vitro, waśnie rodzinne, które potrafią zakłócić dotychczasową sielankę, czy tajemnice, które nieoczekiwanie ujrzą światło dzienne.

,,Światło, które nigdy nie gaśnie" to urocza historia, której akcja toczy się w Kołobrzegu i Zielonej Górze. Szczególnie przyjemnie czytało mi się o nadmorskiej miejscowości, którą odwiedziłam i zwiedziłam w realnym życiu rok temu. Do Zielonej Góry także chętnie zajrzę, a co najważniejsze, to dopiero początek historii Alicji, Józefa oraz ich rodzin. Co przyniesie przyszłość? To wie tylko Magdalena Majcher!

Moja ocena: 5,5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z PASCAL.    
 
 

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki Magdy, więc jeśli będę miała okazję to na pewno zajrzę do tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorkę kojarzę, ale nie czytałam jej książek - czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie i ja jej jakoś nie kojarzę, ale taka wysoko ocena prosi się o zapoznanie z twórczością :-)

      Usuń
  3. Jako że i moje życie właściwie cały czas toczy się gdzieś w pobliżu morza, to z chęcią przeczytam pierwszą część tej nowej serii. O autorce słyszałam, ale jeszcze nie czytałam żadnej jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za takim umiejscowieniem akcji, ale skoro tak zachwalasz to może dam jej szansę

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam sporo poprzednich książek autorki i nie mogę doczekać się lektury tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa ksiazka. Autorke znam doskonale, bo czytałam jej kilka ciekawych tytułów. Z chęcią sięgnę i to tą ksiazkę w wolnej chwili, buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie miałam okazji przeczytać żadnej książki tej autorki, mam sporo do nadrobienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji przymierzyć się do twórczości tej autorki, ale zapowiada się ciekawie, może w wakacje uda mi się spotkać z tym tytułem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię stylpisania autorki i jej podejście do poruszanych przez nią tematów. Chętnie zapoznam się i z tym tytułem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie książki pełne akcji, na tę też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń