Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 27 czerwca 2021

,,Midnight Chronicles. Magia krwi" Laura Kneidl, Bianca Iosivoni

 ,,Midnight Chronicles. Magia krwi"

Od premiery pierwszego tomu nie minęło aż tak dużo czasu, więc z przyjemnością zagłębiłam się w jego kontynuację.

W tej części Cain postanowiła samodzielnie zająć się wampirem, a przecież doskonale zdawała sobie sprawę z tego, że tak nie można. Działali zawsze co najmniej w dwójkę. Warden postanowił na nią donieść i w rezultacie także otrzymał karę. Mieli spędzić tydzień podczas pracy w zbrojowni. Kiedyś łączyła ich przyjaźń, teraz byli wrogami. Dlaczego tak się stało?

Ta część niewiele wniosła do ogólnej fabuły, ale biorąc pod uwagę, że przed nami jeszcze kilka części nie możemy liczyć na zbyt wiele wydarzeń i za szybkie ujawnienie dalszych losów. W tej części dowiadujemy się, co wydarzyło się z rodzicami Wardena oraz co poróżniło tę dwójkę.

Autorki stworzyły bardzo przyjemny tom, którego lektura w żadnym stopniu mi się nie dłużyła. Miło spędziłam czas z tą lekturą. jeśli chodzi o sprawy miłosne można się wszystkiego domyślić, jednak wątki związane z wampirami były dla mnie zaskoczeniem. 

,,Midnight Chronicles. Magia krwi" Laury Kneidl i Bianca Iosivoni to drugi tom serii napisany w duecie przez zagraniczne pisarki. Warto przed jego lekturą zapoznać się z pierwszą częścią.

Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

12 komentarzy:

  1. Och, świat wampirów! Ciekawa jestem tej fabuły. Na pewno ma swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłośnicy twórczości tych autorek i fantastyki na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii i jak na razie mnie do niej nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój patronat medialny <3 Bardzo lubię taką lekką fantastykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie u Ciebie poznałam te ksiażkę i teraz dzięki kolejnej recenzji wiem, ze muszę ją przeczytać :-)

      Usuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba poczytać zatem :)) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, ale może sięgnę po nią. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam w planach te serię, widzę że muszę szybko nadrobić zaległości :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria ma duże szanse przebić się do wyobraźni młodzieży, tytuł chętnie podsunę moim dzieciom pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej serii, ale wydaje się być stworzona na wakacyjne czytanie. Być może i ja sięgnę, ale zacznę od pierwszej części, bo ni lubię być wrzucona na głęboką wodę, czyli kolejnym tomem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że na kolejne tomy nie trzeba długo czekać. Wtedy przyjemność czytania gwarantowana.

    OdpowiedzUsuń