Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 21 czerwca 2021

,,Sherlock Junior i niedźwiedź z Londynu" THiLO



Sherlock Holmes to znany detektyw, a w tym wydaniu możemy poczytać o jego potomku.

Głównym bohaterem jest Sherlock Junior, który już na początku bierze sobie do pomocy Watsona. Następnie wspólnie mają do rozwiązania zagadkę zniknięcia biżuterii, choć tropy są bardzo nieoczywiste. Nie wiadomo, czy uda się tę sprawę doprowadzić do końca.

Publikacja została wydana w sztywnej oprawie i jest naprawdę świetna. Utrzymana w biało-niebieskiej kolorystyce nie rozprasza uwagi pstrokacizną. W tekście są angielskie zwroty, które zostały przetłumaczone na końcu książki. Fabuła jest skonstruowana w taki sposób, że można się domyślić/zrozumieć co zostało napisane w zagranicznym języku.

,,Sherlock Junior i niedźwiedź z Londynu" nie dość, że pozwala zagłębić się w ciekawą zagadkę detektywistyczną to dodatkowo możemy szlifować swój język angielski. Czekam na kolejne tomy.



Moja ocena: 5.5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


 

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Sherlocka i sięgam z chęcią po książki z tym bohaterem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek zostanie wydane z jego udziałem, w jakiejkolwiek formie, zawsze zwróci moją uwagę. :)

      Usuń
  2. Ja na razie pozostanę przy jego siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym tytule, a wygląda bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pozycja książkowa dla dzieci, muszę podsunąć mojemu synowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się całkiem fajnie i myślę, że zainteresuje najmłodszych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteśmy z moją młodą towarzyszką czytania w połowie książki, jak na razie wrażenia bardzo pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ciekawy pomysł na książkę z tymi angielskimi słówkami i zwrotami. Tylko przydałoby się ich tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zagadka detektywistyczna na pewno wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że to coś dla mojej starszej, ona uwielbia takie zagadki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna świetna pozycja dla mojego starszaka. Fajne są takie powieści przystoswoane dla młodych dzieciaków. Kinga

    OdpowiedzUsuń