Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 czerwca 2021

,,Oliwer Twist" i ,,Wielkie nadzieje" Charles Dickens

Jeśli chodzi o twórczość Charlesa Dickensa to nie miałam z nią wiele do czynienia, dlatego postanowiłam skusić się na dwie pozycje wydane w ramach serii ,,Klasyka dla dzieci".

 ,,Oliwer Twist"


Oliwer Twist wychowywał się w sierocińcu, gdzie był źle traktowany. Dzieci nosiły brudne ubrania, chodziły głodne, miały wydzielane bardzo małe racje żywnościowe, nie respektowano ich praw. Czy życie Olivera miało się odmienić? 

~*~



Głównym bohaterem tej publikacji był chłopiec, sierota, którego wychowywała o 20 lat od niego starsza siostra. Pewnego dnia dowiedział się, że dobroczyńca postanowił by ten wyjechał do Londynu. Czy była to dobra decyzja?

~*~

Z przyjemnością zapoznałam się z choć taką skrótową wersją tych dwóch historii, których wcześniej nie znałam. Nie zabrakło języka przystosowanego typowo do dzieci, a także ołówkowych ilustracji, które są miłym dodatkiem do tej lektury.

Moja ocena: 5/6

Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania WyPożyczone
   
   

11 komentarzy:

  1. Mam zamiar zamówić je dla Jasia na imieniny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar zamówić je dla Jasia na imieniny

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze poznać nawet takie skrócone wersje.

    OdpowiedzUsuń
  4. O takie książeczki są też dobre do czytania z dzieckiem. Ja spróbuje ze swoim synkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam z młodą osóbką, była zachwycona tymi przygodami, choć musiałam jej od czasu do czasu wyjaśniać realia życia w tamtych czasach.

      Usuń
  5. chociaż to klasyka, nie czytałam jej, ale w takiej wersji może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na kolejne tomy, bo poprzednie historie chłopięcych sierot bardzo się nam spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jeżeli sięgnę po te historie, to w oryginalnym wydaniu :D Natomiast fajnie, że powstała wersja dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego autora to czytałam jedynie Opowieść Wigilijną, a o tych książkach niewiele słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wersję dla najmłodszych. W przyszłości chętniej sięgną po oryginał

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych książek w całości, może skuszę się na te wydania.

    OdpowiedzUsuń