Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 czerwca 2021

,,Arsene Lupin. Tajemnica pereł Lady Jerland" Dariusz Rekosz

 ,,Arsene Lupin dżentelmen włamywacz. Tajemnica pereł Lady Jerland"


Odnoszę wrażenie, że Arsene Lupin niebawem będzie we wszystkich możliwych nośnikach. Serial, powieść, wydanie typowo dla dzieci. Nieco za dużo tego, ale może faktycznie cieszy się aż takim powodzeniem. Na statku znajdował się Arsene Lupin, dżentelmen włamywacz, poszukiwany przez policję. Problem w tym, że nikt nie wiedział, jak on wygląda i pod jakim nazwiskiem figuruje, gdyż się ukrywał. Czy udało się go namierzyć? Pomysł  na fabułę był ciekawy, ale już od samego początku podejrzewałam pod kogo podszywa się włamywacz.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

11 komentarzy:

  1. A ja nie wiem, kto to Arsene Lupin. Nigdzie dotychczas nie natknęłam się na tę postać, ani w literaturze, ani w mediach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego dżentelmena. Świetnie, że powstają też propozycje dla najmłodszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arsene Lupin to kultowa postać i wcale mnie nie dziwi powrót mody. Pamiętam stare wydanie książki, które jako dziecko przeglądałam i obiecywałam sobie, że kiedy tylko podrosnę i zacznę sprawniej czytać to na pewno po nią sięgnę. Tak też było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety masz rację. Producenci wszystkiego będą wykorzystywać tę postać do granic możliwości. Podobnie jest obecnie z muminkami i innymi bohaterami dziecięcych bajek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze pierwsze słyszę o tym gościu! Może kiedyś wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. historia ciekawa, ale nie jakaś powalająca, dałabym jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W ostatnim czasie ta historia stała się naprawdę popularna.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Za dużo wspaniałych opowieści detektywistycznych? Nigdy! :)
    Jak ja lubię w nie wchodzić, nawet w wersji dla młodych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta książka. Muszę jej poszukać w księgarni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nic z udziałem tego dżentelmena, ale nazwisko kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nieszczególnie przypadły mi do gustu te skrócone historie. Nie mam pojęcia, jaki miałyby mieć target wiekowy.

    OdpowiedzUsuń