Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 7 czerwca 2021

,,Ekstremista" Remigiusz Mróz



Bardzo lubię książki Remigiusza Mroza, w tym cykl z Gerardem Edlingiem w roli głównej. ,,Ekstremista" to już trzecia część tej serii. Tym razem dużą rolę odegrały pewna aplikacja i gry tarota. Gerard miał wrażenie, że ta sprawa może być wymierzona bezpośrednio w niego, jednak czy faktycznie tak było? Z zainteresowaniem zagłębiałam się w kolejne strony tej literackiej łamigłówki, przy okazji zwracając uwagę na relacje łączące Gerarda z jedną z kobiet. Całość jest obszerna, skonstruowana na zasadzie fabuły językowej, więc wyciągnęłam z niej dodatkowo mnóstwo ciekawostek. Czekam na kolejny tom. 

Moja ocena: 4.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


13 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Mroza,bo trochę odstrasza mnie od nich ich "taśmowa" produkcja ;) Co chwilę pojawia się jakaś nowość tego autora - a moim zdaniem co za dużo,to niezdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niestety takie same odczucia, że co za dużo, to niezdrowo.

      Usuń
    2. Ja kryminałów generalnie nie czytam, więc autora znam jedynie ze słyszenia. Koleżanki mówią, że pisze świetnie, ale ja mam podobnie. Jak słyszę ile powieści wydaje w ciągu roku to trochę ciężko mi uwierzyć w wysoką jakość każdej z nich.

      Usuń
    3. Zawsze można wybrać tytuły, które chcemy poznać, nie trzeba czytać wszystkiego, choć w przypadku Kinga nie umiem się powstrzymać. Pewnie tak mają miłośnicy Mroza. ;)

      Usuń
  2. Ta propozycja chyba bardziej jest dla mojego męża. Polece mu ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczość Mroza jest mi obca, ale mam tego autora na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jest taki polecany i taki rozpoznawany a ja nic nie przeczytałam od niego hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że czytelnicy albo go pochłaniają ksiązka za książką, albo wcale lub po jednym spotkaniu darują sobie. :)

      Usuń
  5. Przeczytałam jedną książkę Mroza. Nie kryminał, ale jego debiut i... Strasznie się zaraziłam. Na razie nie mam zamiaru sięgać po książki króla kryminałów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej rzadko sięgam po tego typu książki, ale polecę mojemu męzowi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Mroza nie czytam, bo jak dla mnie pisze on za dużo i za często. Kiedyś zerknęłam do książki Mroza, którą ktoś czytał w autobusie i zupełnie odrzucił mnie jego styl. Dlatego ja podziękuję, wiem jednak, że znajdzie się spore grono osób, które przeczytają i będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki Mroza.Ta czeka na swoją kolej. Dziękuję za Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej serii autora jeszcze akurat nie czytałam, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń