Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 4 czerwca 2021

,,Koronkowa suknia" Karolina Wilczyńska

 ,,Koronkowa suknia" 

Lubię twórczość Karoliny Wilczyńskiej, jednak ta seria jakoś nie znajduje mojego uznania.

Tosia starała się rozwijać swój ślubny biznes, jednak nie do końca jej to na razie wychodziło. Problemem było to, że nikt nie słyszał o jej firmie, nie miała biura ani zbyt dużej ilości środków. Gdy jednak nieco popchnęła sprawę do przodu, pojawiło się pierwsze zlecenie. Bella zaszła w ciążę i mama postanowiła od razu zorganizować jej wesele z ojcem dziecka.

Postanowiłam skusić się na ten tom, bo byłam ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Tosi. Autorka nie zapomniała wspomnieć o jej byłym partnerze, który nadal brylował w firmie. Czy tak miało już pozostać? Całość w moim odczuciu nie jest szczególnie zachwycająca, inne książki pisarki są o wiele bardziej dopracowane.

,,Koronkowa suknia" Karoliny Wilczyńskiej to drugi tom serii, który należy czytać koniecznie ze znajomością pierwszego.

Moja ocena: 3/6        

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

11 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej autorce, ale jeszcze nie czytałam żadnej jej powieści. Raczej od tej serii nie zacznę, prędzej od jakieś pojedynczej powieści. Polecisz coś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale jak na razie mnie do niej nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie czytałam tej serii. Szkoda, że nie znajduje Twojego uznania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, autorkę jednak kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie imię Tosia kojarzy się z serialem telewizyjnym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko sięgam po podobne książki, więc raczej i tę sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. książka zupełnie nie dla mnie, ale jak widzę niewiele tracę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego chętnie czytam blogi książkowe, podają mi informacje, czego powinnam unikać a za co koniecznie chwytać. :)

      Usuń
  8. Szkoda, że nie udało Ci się wbić w serię, nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań, ale trafiają się nam i takie mniej wciagające książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ten moment nie jestem nią zainteresowana. Recenzja też szczególnie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń