Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 9 czerwca 2021

,,Misia i jej mali pacjenci. W krainie żubra" Aniela Cholewińska-Szkolik



Seria o Misi, dziewczynce, ktora jest weterynarzem w Lipowej Klinice Anieli Cholewińskiej-Szkolik ma już kilkanaście tomów. Zawsze z przyjemnością wypatruję nowych przygód tej małej bohaterki. Tym razem Misia wybrała się z dziadkiem w kolejne ciekawe miejsce, gdzie mogła pomóc dzięciołom, wilczkowi i ryjówce. Na brak wrażeń nie mogła narzekać, tym bardziej, że spotkała także żubra. Z przyjemnością zagłębiłam się w te trzy opowiadania, które można czytać bez znajomości poprzednich części. Na uwagę zasługują także kolorowe ilustracje i trwała, sztywna oprawa.


Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

11 komentarzy:

  1. Ilustracje super nie dziwię się, że dzieciom mogą się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztywna oprawa i kolorowe ilustracje mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jeszcze Misia się nie przyjęła, ale myślę, że w wakacje zyska zainteresowanie córki.

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 na 6 to wysoka ocena. Ładne wydanie publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna książka. Ja natrafiłam ostatnio na "101 Dalmatyńczyków" autorstwa Dodie Smith, polecam dla wszystkich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze Misi i jej przygód, ale lubię książki dla dzieci, wiec może uda się nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jeszcze nie poznałam, ale teraz mam z kim czytać takie książeczki, zatem postaramy się szybko nadrobić zaległości. :)

      Usuń
  7. jakoś nie mogę się przekonać do tej serii, może moje dzieciaki są jeszcze za małe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa i sympatyczna seria dla najmłodszych czytelników książek, chętnie się jej przyjrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam przygody Misi, to idealna lektura na dłuższe czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na śliczną i wartościową książkę dla dzieci.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń