Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 9 czerwca 2021

Klasyka dla dzieci - Jane Austen

 ,,Duma i uprzedzenie"


Pan Bingley wprowadził się do domu w sąsiedztwie państwa Bennet, gdzie matka chciała wydać za niego za mąż jedną ze swoich córek. Czy udało się tego dokonać i jedna z dziewcząt została panią Bingley?

~*~



Emma miała bliską więź ze swoją guwernantką. Czy obu kobietom udało się znaleźć miłość? Nie tylko ciekawa ekranizacja zasługuje na uznanie, przyjemnie było zapoznać się z tym tomem z serii Klasyka dla dzieci.

~*~



Matka i trzy córki z rodziny Dashwood po śmierci głowy rodziny zmuszone były do poszukania nowego miejsca, ponieważ krewni nie chcieli ich trzymać w majątku i przekazać na nie pieniędzy. Jak potoczyły się ich dalsze losy po śmierci męża i ojca?

~*~



Catherine wychowywała się w całkiem bogatej rodzinie i prowadziła szczęśliwe życie. Czy jej wyjazd z zaprzyjaźnioną rodziną miał to zmienić? Bardzo przyjemna, szybka lektura w pigułce, z którą warto się zapoznać.

~*~



Fanny wychowywała się z rodziną w strasznej biedzie, ale była szczęśliwa. Została poproszona o wyjazd do rodziny do Mansfield Park. Czy jej życie miało się odmienić? Miło spędziłam czas z tym krótkim opracowaniem.

~*~



Anne Elliot bardzo kochała rodzinną posiadłość, jednak po śmierci matki przez duże wydatki ojca i siostry musieli ją sprzedać. Annie musiała zamieszkać w innym miejscu i być może tam odnalazła miłość?

~*~



Historia napisana przez Jane Austen w wieku 14 lat, historia w formie listów jednej bohaterki do drugiej, których relacjonowały wydarzenia. Na pewno nietuzinkowe wydanie, coś innego w porównaniu do innych pozycji Jane Austen w serii Klasyka dla dzieci.

~*~

Nie czytałam jeszcze żadnej powieści tej autorki, zapoznałam się tylko z kilkoma filmami na podstawie jej prozy. Z zainteresowaniem zagłębiłam się w lektury z serii Klasyka dla dziecka i nie czuję się rozczarowana. Są one dość krótkie i dorosły czytelnik zapozna się z nimi w kilkanaście minut, jednak nie będzie to czas stracony.

 Moja ocena: 5/6

Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

7 komentarzy:

  1. Czytałam z tego wydania Rozważną i romantyczną, moje córki nie do końca były zadowolone z lektury, ja sama nie do końca przepadam za twórczością Austen, ale jak ktoś chce się zapoznać z tymi książkami to właśnie ta forma "dla dzieci" będzie fajnym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko pierwszą z zaprezentowanych książek, ale w wersji dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję przeczytać kilka z tej serii i były to super książki, takie w sam raz na przypomnienie sobie fabuły, a dla dzieci odpowiednio dostosowane tekstowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. kusi mnie ta seria, zwłaszcza, że wcześniej nie przepadałam za tą autorkę. Chyba w końcu do niej dorosłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery tomy za mną, teraz czas na pozostałe, mam nadzieję, że niedługo do mnie dotrą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno ciekawie będzie zagłębić się w taką skróconą wersję klasyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. tytuły bardzo znane, wydanie przyjemne wizualnie więc sie nei dziwię że ocena wysoka

    OdpowiedzUsuń