Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 24 czerwca 2021

,,Kid Lucky. Uczeń kowboja. Tom 1"

,,Kid Lucky. Uczeń kowboja"


Kto z Was nie lubi miasteczek westernowych, niekoniecznie odnajdzie się w tej lekturze. Ja jestem jednak ich wielką miłośniczką, więc z przyjemnością zagłębiłam się w tekst pierwszego tomu komiksowej serii o Kid Luckym. Na brak wrażeń na pewno nie można narzekać, a wszystko utrzymane zostało w kowbojskiej tematyce. Tekstu jest różna ilość, czasami jest go sporo, a bywa, że w pewnych momentach komiks bazuje bardziej na ilustracjach. Całość została wydana w miękkiej oprawie w dużym formacie.   



Moja ocena: 5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

 

12 komentarzy:

  1. W dzieciństwie uwielbiałam kreskówkę o Luckym Lucku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To akurat nie moje klimaty, ale ciekawie się prezentuje ta książeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili, jak sama wpadnie w moje ręce, chętnie do niej zajrzę. :)

      Usuń
  3. Komiks zapowiada się świetnie, dziękuję za jego polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię od czasu do czasu sięgać po takie komiksowe przygody, więc pewnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. z Lacky Luckiem jakoś mi nie po drodze, ale muszę go w końcu zaprezentować dzieciom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się, czy nie podchwycić pomysłu na prezent dla dzieciaków w rodzinie. :)

      Usuń
  6. Co prawda, kowbojskie klimaty rzadko odwiedzam, ale czasami właśnie one zostają przeze mnie przywołane. Pamiętam, jak w komunistycznych czasach polska telewizja raczyła nas westernami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie miałam okazji czytać nic z Lucky Luckiem jako bohaterem, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odnajduję się w takich historiach westernowych...Jednak one mają swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wielu, jak się okazuje. :)
      A "Na południe od Brazos" mnie zauroczyło, choć za westernami nie przepadam. :)

      Usuń