Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 19 czerwca 2021

,,Iskra bogów. Nie odrzucaj mnie" Marah Woolf



Marah Woolf słynie z wydawania młodzieżowych publikacji. W Polsce niedawno ukazał się drugi tom jej mitologicznej serii.

Po tym co wydarzyło się w poprzedniej części Jess nie mogła liczyć na to, że jej najlepsza przyjaciółka nadal nią będzie. Dodatkowo nastolatka sama nie wiedziała jak ma odnosić się do swoich boskich adoratorów, a tak naprawdę to był dopiero początek jej kłopotów. Czy wydarzenia zawarte w tym tomie miały się skończyć dla Jess pomyślnie?

Bardzo lubię mitologię, dlatego ucieszyłam się, że Marah Woolf postanowiła przemycić mitologiczny świat do współczesności. Na premierę tego tomu trzeba było czekać dość długo, jednak stosunkowo szybko odnalazłam się w fabule po dość długiej przerwie. Na pewno jest to cykl raczej młodzieżowy, jednak starsi odbiorcy także mogą się w nim zaczytywać.

Na uwagę zasługuje także glosariusz, który autorka zamieściła na końcu książki. Dowiemy się z niego jak to z tymi mitologicznymi postaciami było oraz w jaki sposób poszczególni bohaterowie zostali przedstawieni w tym cyklu. To na pewno ciekawy pomysł na podsumowanie i uporządkowanie pewnych faktów.

,,Iskra bogów. Nie odrzucaj mnie" Marah Woolf należy koniecznie czytać po zapoznaniu się z pierwszym tomem, do czego serdecznie Was zachęcam. 

Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


13 komentarzy:

  1. Nie znam pierwszego tomu, więc nie skuszę się na powyższą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd pamiętam nie cierpię mitologii, więc nie sądzę, aby ta pozycja mnie do niej przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka sugeruje, że to jest romans na tle mitologii, czy mam rację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat ludzki miesza się z bogami z mitologii i nie brakuje uczuć.

      Usuń
    2. baaardzo lubię takie połączenia, można wtedy poszaleć ;-)

      Usuń
  4. Brzmi trochę fantastycznie. Może kiedyś jak bede mieć więcej czasu to sięgnę po taką literaturę. Teraz czytam książki z których mozna sie czegoś nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boscy adoratorzy, ah słodkie marzenia. Niestety nie moje klimaty czytelnicze, ale wyczuwam że temat bardzo kobiecy i chętnie Panie poczytają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  7. przedstawiłaś to w taki sposób, że mam sięgnąć od razu po obydwa tomy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytam całą tę serię, lubię takie książki dla młodzieży z mitologią jako myślą przewodnią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej serii na ten moment mnie nie ciągnie.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać aż się za nią zabiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na te przygody czytelnicze podsunę mojej młodzieży, może zainteresują się tymi książkami. :)

    OdpowiedzUsuń