Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 15 czerwca 2021

,,Gigant Poleca. Wielki mecz"

,,Gigant Poleca. Wielki mecz" 


Postanowiłam zapoznać się z kolejnym tomem serii Gigant Poleca, gdyż poprzednie wywarły na mnie dobre wrażenie.

W tej części ponownie możemy zapoznać się z kilkunastoma komiksowymi historiami, we których bohaterami są znane postacie. Z przyjemnością po raz kolejny zagłębiłam się w ten tom, którego lektura sprawiła mi wiele radości. Wydanie jest proste, małe, poręczne, na szarawych kartkach, dzięki czemu jest lekkie i nie zajmuje dużo miejsca.

Publikacja nie jest zbyt dużych rozmiarów,  z powodzeniem może nam towarzyszyć podczas letnich spacerów, by zapoznawać się z jakąś historię w wolnej chwili. Historie są stosunkowo krótkie, tekstu nie ma bardzo dużo, więc całkiem sprawnie można zapoznać się z wszystkimi opowieściami.

,,Gigant Poleca. Wielki mecz" to ciekawa komiksowa pozycja, która może być ciekawym pomysłem na pierwsze lub kolejne spotkanie z serią Gigant Poleca.


Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.

14 komentarzy:

  1. Wielki mecz no tytuł bardzo na czasie bo Euro trwa. Tylko nasi się wczoraj nie popisali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że tamatyka aktualna,dzieci chętnie kibicują, chętnie też sięgają po takie książki.

      Usuń
  2. Pamiętam jak czytałam komiksy Giganta :) Ciekawe czy mojemu synolwi przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za komiksami, ale znam osobę w mojej rodzinie, która bardzo lubi tą formę rysunkową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria długo utrzymuje się na naszym rynku, coś w tym musi być.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała, to czytałam sporo tego typu publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótkie historie są dla małych dzieci, które nie mogą skupić uwagi na dłużej. Ciekawe jak odbierają te.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta seria. Dla dzieci super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna seria! Od lat obecna na rynku, a mam wrażenie, że zupełnie się nie starzeje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że dzieciaki chętnie po niego sięgną, zwłaszcza teraz, kiedy tyle meczy się rozgrywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś uwielbiałam czytać Kaczora Donalda, co miesiąc z kolegami i koleżankami z klasy polowaliśmy na czasopismo w kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komiksy są naprawdę świetne, więc będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  12. ta część jeszcze przed nami, ale już nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń