Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 3 maja 2021

,,Jak żyć długo? Dlaczego się starzejemy i czy naprawdę musimy?" David Sinclair, Matthew LaPlante



Czy możliwe jest dłuższe życie? Na pewno nie dowiemy się tego w ciągu następnych kilku lat, ale dekad - być może.

Autor w swojej publikacji pokazuje, że to co dawniej zdawało się nierzeczywiste obecnie jest już bardzo popularne. Dawniej lekarze nie wiedzieli jak leczyć pewne choroby, teraz już dobrze sobie z nim radzą. Po raz kolejny w ostatnim czasie zetknęłam się także z radą, by starać się jeść mniej. Mniejsze posiłki, dłuższe przerwy w jedzeniu, ruch, mniej kaloryczne dania mogą sprawić, że jako społeczeństwo będziemy żyli dłużej.

Jak domniema autor, dzięki spełnieniu różnych kryteriów i zwróceniu uwagi na różne składowe w dalszej przyszłości możliwe jest dożycie przez ludzi nawet ok. 150 lat. Pytaniem pozostaje, czy będziemy wiedzieli co z dodatkowym czasem zrobić. Dobrym przykładem jest przywołanie sytuacji w której mało kto pomógł osobie potrzebującej, ponieważ śpieszył się do swoich zajęć.

,,Jak żyć długo? Dlaczego się starzejemy i czy naprawdę musimy?" to pozycja z bardzo bogatą bibliografią. Jest podzielona na kilka dużych działów. Całość jest napisana bardzo prostym językiem, więc lektura nie jest w żadnym momencie nużąca.

Moja ocena: 5/6  

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

14 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam tę książkę. Na pewno jest ciekawa i można się z niej dowiedzieć wielu interesujących rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy chciałby żyć jak najdłużej, ale 150 lat? Ciekawa teoria. :) Nie spotkałam się z tą publikacją. Kiedy będę miała okazję, na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, wydłuża się długość życia, ale półtora wieku to dla mnie mega abstrakcja. :)

      Usuń
  3. Publikacja zapowiada się ciekawie, jestem zainteresowana tym jakie rady daje autor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kiedy książki popularnonaukowe mają bogatą bibliografię, mam wówczas do nich większe zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie treścią tej lektury, lubię takie publikacja można cie czegoś nowego dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt jest taki, że na przestrzeni lat średnia długość życia rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tytuł, może sięgnę, gdy znajdę ją w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zaintrygowana tą książką. Nie słyszałam o niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce, jednak muszę powiedzieć, że nie jest to coś co mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chciałabym dożyć stu pięćdziesięciu lat, ale rozumiem pragnienie ludzkości do osiągania długowieczności, jest w tym coś szczególnego, co nas przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książka dotyka wielu ciekawych zagadnień, ale nie jest w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam tytuł przyciąga uwagę. Ciekawe zagadnienia porusza i to jest na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą księżkę od dawna mam na mojej liście - ale jeszcze nie było nam jakoś po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń