Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 22 kwietnia 2021

,,Słodki smak marzeń" Aneta Krasińska



Aneta Krasińska to polska autorka, której powieści opisywane są jako wciągające. Postanowiłam zapoznać się z jej najnowszą historią - ,,Słodki smak marzeń", która niebawem ma doczekać się także kontynuacji.

Laura wyjechała z rodzinnego domu, teraz pracowała w korporacji, co nie do końca jej odpowiadało. Praca sama w sobie była bardzo ciekawa i mogła się w niej wykazać, jednak szefowa, która nie uznawała tego, że ktoś może mieć zaplanowany urlop wyraźnie dawała jej się we znaki. Bohaterka musiała odwołać swój wyjazd by zająć się kolejnym projektem zleconym przez pracodawczynię. Wiązało się to z wyjazdem, z którego Laura miała wrócić odmieniona.

Tak naprawdę pomysł na fabułę nie jest szczególnie odkrywczy i już od samego początku możemy podejrzewać z jakim skutkiem zakończy się wyjazd w którym brała udział Laura. Takie dość przewidywalne lektury też są jednak potrzebne. W tej części bardzo bardzo dowiadujemy się o przeszłości bohaterki, jednak mam nadzieję, że to dlatego, iż ma się pojawić drugi tom.

Aneta Krasińska napisała książkę o kobietach i dla kobiet. Bohaterki muszą zmagać się z wymagającą szefową, która zawsze chce mieć wszystko wykonane na czas i na perfekcyjnym poziomie. Wątek związany z szefową nie był dla mnie zaskakujący, a dokładnie ujawnienie tej stosunków rodzinnych.

,,Słodki smak marzeń" Anety Krasińskiej to pierwszy tom serii, który okazał się miłym przerywnikiem. Autorka pisze prosto, czyta się naprawdę sprawnie. Nie żałuję, że postanowiłam zapoznać się z tą powieścią.

Moja ocena: 4.5/6    
 
Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

10 komentarzy:

  1. Na przewidywalne powieści szkoda mi czasu. Wolę być zaskakiwana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam elementy zaskoczenia, choć czasem chcę wejść do świata, w którym wiem, czego się spodziewać. :)

      Usuń
  2. Tytuł jest boski, od razu zrobiło się miło i słodko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet zastanawiałam się, jak przedstawiają się gorzkie marzenia, czy trafiłam na takie w swoim życiu. :)

      Usuń
  3. Cos na poprawę nastroju po ciężkim dniu pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem właśnie świeżo po lekturze tej powieści. Musi powstać szybko druga część!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, takie słowa to dla autorki silny impuls do pisania. :)

      Usuń
  5. To rewelacyjna propozycja dla wszystkich fanów literatury obyczajowej. Ja na razie odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie historie, więc mimo przewidywalności chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta książka cały czas gdzieś mi miga, ale nie interesowałam się nią, jak widzę nie jest to nic nadzwyczajnego, także mogę odpuścić ;-)

    OdpowiedzUsuń