Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 6 kwietnia 2021

,,Przygody matematyka. Autobiografia" Stanisław Ulam

 ,,Przygody matematyka. Autobiografia"


Z racji tego, że udzielam korepetycji z matematyki postanowiłam skusić się na publikację ,,Przygody matematyka. Autobiografia", by jeszcze bardziej zgłębić korzenie tego przedmiotu.

Stanisław Ulam to postać wybitna jeśli chodzi o matematykę. Muszę przyznać, że wcześniej nazwisko nie było dla mnie szczególnie kojarzone, dlatego też z przyjemnością zapoznałam się z tą pozycją. Autor opisuje swoje życie aż od narodzin. Jego dojrzewanie i młodość przypadły w okresie wojennym, więc musiał zmagać się z wieloma trudnościami.

Stanisław Ulam już od najmłodszych lat interesował i fascynował się matematyką. W książce nie brakuje wspomnienia innego znanego matematyka, Stefana Banacha. Stanisław Ulam bardzo ciekawie opisuje swoje życie, nie zapominając wspominać o matematycznych, czy fizycznych okresach w swoich życiorysie.

,,Przygody matematyka. Autobiografia" Stanisława Ulama to propozycja typowo dla tych, którym to nazwisko nie jest obce lub chcą zgłębić wiedzę o znanym matematyku. Pozycja na pewno znajdzie swoich odbiorców.

Moja ocena: 5/6 
      
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

16 komentarzy:

  1. Nie za bardzo lubię biografie. Za matematyką też nie przepadam. Więc to nie moja bajka. Aczkolwiek na pewno sporo osób chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego matematyka. Jest mi całkowicie obce. Po biografię lubię sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka już u mnie. Niebawem przedstawię ją w swoich SM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matematyka to moja pięta achillesowa i nie chcę mieć z nią nic do czynienia :) Ale powyższa biografia z całą pewnością jest interesująca i znajdzie swoich sympatyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ksiazka, z chęcią spojrzę na nia w przyszłym czasie jak znajdę trochę czasu na czytanie nowych tytułów, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że zupełnie nie znam tego nazwiska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za biografiami nie przepadam, ale dla sympatyków matematyki i w sumie nie tylko to bardzo ciekawa pozycja

    OdpowiedzUsuń
  8. NIgdy matematyka za specjalnie mnie nie interesowała, co do biografii to czasem czytam ksiązki z tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matematyka to zło :D Odwieczny kłopot dla maturzystów i nie tylko. Nie czytam biografii, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matematyka to moja pasja, więc jestem bardzo ciekawa tej publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie przepadałam w szkole za matematyką...

    OdpowiedzUsuń
  12. matematyka jest ciekawa ale zapamiętać te wszystkie wzory to wyczyn, lubiłam ją w podstawówce, im była bardziej zagmatwana tym mniej , w liceum już w ogóle a na studiach prześladowała mnie statystyka

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie historie, niby matematyk to umysł ścisły, ale życie zazwyczaj tworzy im bardzo barwne scenariusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matematyka nigdy nie była moją mocną stroną i nigdy za nią nie przepadałam - ale może dzięki takiej lekturze zapałałabym większą sympatią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miłośniczką matematyki nie jestem, ale dobrą biografię zawsze chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przymierzę się do spotkania z książką, powinna mnie zainteresować, lubię takie biograficzne spojrzenia. :)

    OdpowiedzUsuń