Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

,,Projekt Prawda" Dante Medema

,,Projekt Prawda" 


Bardzo podobają mi się książki, które są niebanalnie wydane, a ,,Projekt Prawda" z całą pewnością zalicza się do tej kategorii już pod względem graficznym. Fabularnie także jest niecodzienna.

Główną bohaterką jest 18-latka, która podejrzewa, że być może została adoptowana. Po zrobieniu testu internetowego okazało się, że jej ojcem jest ktoś inny niż przez całe życie sądziła. Matka jednak uważała, że Cordelia nie jest adoptowana. Jaka była prawda?

Na początek wspomnę o niebanalnej oprawie graficznej. Polecajki na początku zostały wydane na ciemnoniebieskim tle, natomiast cała powieść znajduje się na jasnoniebieskich kartkach. Wygląda to naprawdę bardzo ładnie, niespotykanie i choćby z tego względu można zainteresować się tą powieścią na księgarnianej półce.

Niebanalna jest także warstwa tekstowa. Są to wiadomości, emaile, całość pisana w formie wiersza, choć nie rymowana. Takie ustawienie tekstu sprawia, że z całością można zapoznać się bardzo sprawnie, co też uczyniłam.

,,Projekt Prawda" Dante Medemy to powieść przede wszystkim o poszukiwaniu własnych korzeni o tym, czy DNA ma determinować ludzką rzeczywistość.

Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina
  



13 komentarzy:

  1. Treść może mnie nie zainteresowała, ale oprawa graficzna już tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama forma tej książki mnie kusi. Fajny tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zaciekawiłaś mnie tą książką, kusi ciekawa formuła i temat

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako mama adopcyjna chętnie przeczytam tę książkę,jest to tematyka bliska mojemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam, ale mam na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że nie słyszałam ani o książce, ani o autorce. Jak spotkam ją w księgarni chętnie przekartkuję i zobaczę jak wygląda w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okładka kusząca, fabuła to już całkiem mnie wciągnęła z samego opisu, także warto sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zwrócę uwagę na ksiązkę, czasem lubię wejść w takie zagadnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się intrygująco, postaram się z nią zapoznać w wolny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy DNA może determinować rzeczywistość? Może

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabuła wyaje mi się trochę sztampowa i nieprawdopodobna... Ale czyy na pewno? Chętnie sama się przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skończyłam ją niedawno czytać i jeszcze moja opinia o niej się nie ugruntowała.

    OdpowiedzUsuń