Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

,,Piętno Katriny" Agnieszka Bednarska

 ,,Piętno Katriny"


W 2019 roku ukazała się książka Agnieszki Bednarskiej, z którą miałam okazję się zapoznać. Niedawno pojawiła się kolejna powieść autorki - ,,Piętno Katriny".

Akcja dzieje się kilkutorowo, więc jednocześnie poznajemy kilka linii fabularnych. Jedna z nich toczy się z dziewczyną, która naraziła swoje siostrzenice na niebezpieczeństwo. Jednocześnie poznajemy matkę z dwoma synami i ojczymem, który nie toleruje pierworodnego swojej partnerki. Po jakimś czasie losy tych bohaterów mają się ze sobą zetknąć. Czy będzie to przyjemne spotkanie?

Tym razem autorka postanowiła pomieszać fikcję z rzeczywistością. Pojawia się wątek huraganu Katrina, pewnego domu pogrzebowego i tych, którzy odeszli na drugą stronę, ale może cały czas znajdują się w świecie żywych? Tego wszystkiego musimy dowiedzieć się sami, dając wiarę temu co istnieje lub też nie.

Całość jest napisana ciekawie, choć po zapoznaniu się z całością czytelnik wciąż pozostaje bez wielu odpowiedzi na poruszone wątki. Może taki był zamysł autorki, jednak ja czuję pewien niedosyt, że nie dowiedziałam się wszystkiego, co działo się z bohaterami.

,,Piętno Katriny" Agnieszki Bednarskiej to powieść, w której nie brakuje duchów, które być może cały czas znajdują się w ludzkim świecie.

Moja ocena: 4.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.
  

13 komentarzy:

  1. Zdaje się to być książka na późniejsze przemyślenia i rozmowy z innymi czytelnikami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszałam o niej i sama jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, w jaki sposób wpleciono tragiczne wydarzenia związane z huraganem w treść książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm jakoś nie do końca mnie ona przekonuję ta książka, może dlatego że podochodzę do duchów dość sceptycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duchy na łamach książek potrafią mnie przyciągnąć, zwłaszcza jeśli odpowiednio nastroję się do takich fabuł. :)

      Usuń
  5. Mam tę książkę w swoich planach. Jestem jej bowiem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i byłam zachwycona. Uwielbiam takie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie historie, jeśli jest dobrze napisana to naprawdę można przenieść się do innego świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem właśnie czegoś takiego potrzebujemy, jak trafi się w ten moment, to przygoda czytelnicza mocno wciąga. :)

      Usuń
  8. Nie jestem do końca przekonana, czy faktycznie ksiązka dla mnie, ale chętnie wezmę ją pod uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś omijam szerokim łukiem książki, gdzie są duchy. Może dlatego że w nie nie wierze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy to nierozwijanie wątków przypadłoby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją w planach. Już nie jedną książkę czytałam, gdzie w tle był huragan Katrina.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń