Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 24 kwietnia 2021

,,Granice szaleństwa" Alex Kava



W Polsce ukazało się już sporo powieści Alex Kavy. ,,Granice szaleństwa" są wznowieniem jej wcześniejszej pozycji.

Maggie O'Dell tym razem musiała zmierzyć się z naprawdę trudnym zadaniem. Okazało się, że w trudnej sytuacji mogła znaleźć się jedna ze znanych jej kobiet. Tak naprawdę nie było wiadomo, czy grozi jej niebezpieczeństwo. Sprawca był jednak wyjątkowo perfidny i okrutny.

Nie jest to najlepsza książka w dorobku autorki. Późniejsze są już bardziej dopracowane. Z tą całkiem przyjemnie spędziłam kilka godzin, można ją było jednak jeszcze bardziej dopracować, rozwinąć pewne wątki.

,,Granice szaleństwa" to wydana wcześniej publikacja w nowej odsłonie graficznej. Pozycja może okaże okazać się ciekawa dla miłośników kryminałów.

Moja ocena: 4/6    

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

8 komentarzy:

  1. Nie czytałam nic od tego autora, jednak jakoś kompletnie mnie do tego nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo naprawdę lepszych autorów, ale i tak można sympatycznie spędzić czas z Kavą. :)

      Usuń
  2. Jakoś nie ciągnie mnie do twórczości tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kreację postaci Maggie O'Dell.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mojej mamy na półce widziałam tego autora, mnie osobiście nie przekonuje, ale wiem komu polecę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oczekuję wiele po spotkaniu z książkami tej autorki, ale lubię po nie sięgać, kiedy mam niewiele wolnego czasu, a chcę całą książkę szybko przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, szkoda, że ta lektura nieco cię zawiodła.

    OdpowiedzUsuń