Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 11 kwietnia 2021

,,Barbie 5/2021"

,,Barbie 5/2021"

 

Barbie to jeszcze czasy mojego dzieciństwa, jednak wtedy można było bawić się lalkami, a teraz mamy do wyboru także czytanie czasopisma.

W tym numerze będzie na pewno bardzo smacznie, będziemy mogli przeczytać historię o konkursie kulinarnym, który miał miejsce jakiś czas temu oraz stworzyć swoją ulubioną pizzę. Nie zabraknie także zadań typu Prawda/Fałsz, na szukanie różnic, dopasowywanie brakujących elementów, czy wycinanie girlandy lub bransoletek przyjaźni.

Barbie to bardzo znana bohaterka, więc magazyn na pewno znajdzie swoich odbiorców. W tym numerze dołożono do niego prezent - wózek z bobasem i dodatki. Na środku czasopisma znajduje się także plakat, który można powiesić na ścianie.

,,Barbie 5/2021" to sporo różnorodnych zadań + dodatek w naprawdę dobrej cenie. Czasopismo idealnie sprawdzi się w roli prezentu dla swojego lub innego dziecka.

Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.

18 komentarzy:

  1. U mnie nigdy mi nie kupowali gazetek z Barbi- nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Barbie do siebie nie przekonała, jako dziewczynka odbierałam ją za zbyt wyidealizowaną i sztuczną. ;)

      Usuń
  2. Niektóre dziewczynki są zakochane w Barbie, zatem taki magazyn sprawi im wiele radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że tyle ciekawych artykułów i zadań można znaleźć w tej gazetce.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś to były czasy gdy takie gazetki uszczęśliwiały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja starsza zaczytała się w tym magazynie, dawno nie widziałam żeby lektura tak ją wciągnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci uwielbiają takie kolorowe magazyny i nie da się ukryć, że dostarczają one masę frajdy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Barbie to ikona sama kupowałam kiedyś siostrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam małą mama i siostra kupowały mi gazetki Barbie :) Ależ to była frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamietam,jak kiedys kolekcjonowalo sie rozne gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córka bardzo lubi takie gazetki z dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki też bardzo lubiły wszelkie dodatki do gazetek, wręcz polowały na nie. :)

      Usuń
  11. Pamiętam, jak za dzieciaka rodzice kupowali mi czasopismo Barbie - uwielbiałam je przeglądać!

    OdpowiedzUsuń
  12. barbie ah sama uwielbiałam gdy byłam mała. Miałam pełno lalek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś był szał na te lalki bo u nas dopiero wchodziły i nie były wcale tanie, miałam jednak swoje barbie :) fajne pisemko

    OdpowiedzUsuń
  14. Gazetka z dodatkiem, którym est wózek dla dziecka Barbie to świetny pomysł. Musze kupić córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Barbie, wiem też komu polecić ten magazyn.

    OdpowiedzUsuń